2, Субота - 17:34:39
На черговому засіданні виконавчого комітету Добропільської міської ради спеціаліст І категорії по роботі зі зверненнями громадян загального відділу виконавчого комітету міської ради Наталя СТОЛЯРЕНКО прозвітувала про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради за 9 місяців 2017 року. Про це повідомив інформаційний ресурс міськради. Так, протягом звітного періоду до виконавчого комітету Добропільської міської ради надійшло 458 звернень громадян, що на 136 звернень більше, ніж у аналогічному періоді 2016 року. Зареєстровано 57 колективних звернень, що на 28 звернень більше, ніж у 2016 році. Основні питання, з якими звертаються громадяни на Урядову телефонну «гарячу лінію»: комунальні – 185; житлові – 85; соціального захисту – 113; охорони здоров’я – 38; надання матеріальної допомоги – 19. Від вищих органів державної влади України, до яких звернулися мешканці міста, на розгляд та виконання надійшло 16 звернень, зокрема: - з Адміністрації Президента України надійшло 2 звернення (стосовно надання матеріальної допомоги та проведення розрахунків за спожиту електричну енергію); - з облдержадміністрації – 14 (стосовно матеріальної допомоги та питань житлово-комунального господарства). Джерело: http://shkvarki.org Мітки:
|