На что жаловались жители Доброполья в первом полугодии

Переглядів: 1208 0 13.07.2018 в 15:00:54 Новини місцевої влади
На что жаловались жители Доброполья в первом полугодии

Від мешканців до виконкому міської ради та через органи влади вищого рівня за поточний період надійшло 199 звернень, що на 113 звернень менше ніж у аналогічному періоді минулого року (312 звернень) З них: 70 – усних, 129 – письмових.

Позитивно вирішено 140 звернень, на 59 звернень надано роз’яснення.

Аналіз свідчить, що у першому півріччі 2018 року у порівняні з попереднім роком на 16,4% зменшилась кількість звернень з питань комунального господарства та благоустрою, зменшились показники звернень з питань житлової політики.

За звітний період до виконкому міської ради надійшло 16 колективних звернень (40 протягом першого півріччя 2017 року), в яких порушували питання стосовно освітлення вулиць, ремонту доріг, ремонт та придбання приладів обліку теплопостачання, ремонту колекторів та водоводів.

До Державної установи «Урядовий контактний центр» за перше півріччя 2018 року від мешканців надійшло 301 звернення, що на 10 звернень більше ніж у 2017 році (291). Питання стосувались: затримки виплати державних допомог, субсидій, ремонту водоводів, надання матеріальної допомоги, вирішення житлових питань тощо.

З метою поглибленого вивчення та вирішення існуючих проблем мешканців міста керівництвом міської ради ведеться прийом громадян з особистих питань.

Прийом мешканців проводиться відповідно до затвердженого графіку, з яким можна ознайомитись за посиланням https://mrd.gov.ua/zvernennia-hromadian.

За пропозиціями керівників виконавчого комітету Добропільської міської ради до проведення прийомів залучаються керівники управлінь та відділів, а також комунальних підприємств міста.

З метою оперативного реагування на гострі проблеми громадян та поширення зворотного зв’язку, з мешканцями міста продовжується робота прямого телефонного зв’язку «Пряма лінія»: (06277)-2-78-71.

  • виконкомі міської ради забезпечується робота цілодобової інформаційно-диспетчерської служби. За звітний період 319 телефонних звернень прийнято до роботи та забезпечено відповідне реагування. На виїзному мобільному офісі прийнято 1462 звернення.

Джерело: https://mrd.gov.ua


Агентство недвижимости Дом Доброполье



ComForm">
avatar
Наверх