2, Субота - 17:24:58
Заощаджуйте свій власний час, користуйтесь сервісами ДФС
Для якісного обслуговування платників податків та забезпечення умов для того, щоб процес адміністрування податків був швидким і комфортним, на веб-порталі Державної фіскальної служби України (www.sfs.gov.ua) розміщено ряд сервісів. Користуючись ними, платникам вдасться заощадити власний час та кошти. Серед найзапитуваних можна виділити наступні: - сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» допоможе оцінити податкові ризики діяльності з партнером по бізнесу, який можливо не є платником податку на додану вартість, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою, є інструментом для мінімізації податків („податкова яма”) чи учасником схем оптимізації бюджетних платежів тощо;. - електронні сервіси «Реєстр платників ПДВ», «Анульовані свідоцтва платників ПДВ» допоможуть дізнатися про те, чи є дійсним свідоцтво ПДВ свого контрагента, дату початку дії свідоцтва, а також інформацію про анулювання реєстрації платника ПДВ з ініціативи органів ДФС, за заявою платника податку чи за рішенням суду; - «Перевірка свідоцтва платника єдиного податку» – за допомогою цього сервісу можна впевнитись в тому, що свідоцтво платника єдиного податку є дійсним; - Електронний кабінет платника - це персональне автоматизоване робоче місце, яке надає можливість безкоштовно підготувати і подати у режимі реального часу до органів Державної фіскальної служби електронну звітність, а також переглянути інформацію щодо стану розрахунків з бюджетом, зокрема інформацію про заборгованість зі сплати податків і зборів. - Електронний цифровий підпис (ЕЦП) використовується фізичними і юридичними особами як аналог власноручного підпису для надання електронному документу юридичної сили, рівній юридичній силі документа на паперовому носії, підписаного власноручним підписом правомочної особи і скріплений печаткою. Використовується для проведення численних комерційних операцій, скорочує об'єми паперової бухгалтерської документації, економить час співробітників і витрати підприємства, пов'язані з укладанням договорів, оформленням платіжних документів, поданням звітності у контролюючі органи, отриманням довідок від різних держустанов та іншим. - Антикорупційний сервіс «Пульс» – гарантує платнику послуги з оперативного вирішення проблемних питань. Інформація, яка надходить на ”Пульс” за тел.: (044)284-00-07 ретельно перевіряється. За результатами оперативно вживаються заходи щодо усунення проблемних моментів. Заявника в обов’язковому порядку інформують про вирішення питання. Отримати консультацію від фахівців Державної фіскальної служби щодо застосування норм податкового, митного законодавства та ЄСВ можна за допомогою Загальнодоступного інформаційно – довідкового ресурсу (ЗІР) або зателефонувавши за номером 0-800-501-007. Крім того, можна надіслати своє запитання в електронному вигляді на адресу: [email protected].
Джерело: сайт міста Добропілля Мітки:
|