2, Субота - 17:34:16
Ігор Білоус: «Завдяки реформуванню єдиного соціального внеску майже 25 млрд. гривень на рік залишатиметься у бізнесу»
«Завдяки реформуванню єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний соціальний внесок, ЄСВ) майже 25 млрд. гривень на рік залишатиметься у бізнесу. Реформа ЄСВ спрямована на детінізацію та боротьбу з зарплатою у конвертах. Ставку єдиного соціального внеску буде зменшено. В коаліційній угоді передбачено зниження до 18%. Ми пропонуємо комбіновану ставку з мінімальною та відсотковим компонентом, який складатиме 15%. На сьогодні, середній показник ставки за цим внеском в країні 41%». Голова Державної фіскальної служби України зазначив, що головний принцип реформ повинен відповідати реальному стану речей в країні. «Нашій державі потрібно збалансувати витрати з дохідною частиною, визначити місце в економіці, де ми зараз перебуваємо. Реформи, які зараз пропонуються, спрямовані на те, щоб зробити прозорішу та легшу систему адміністрування податків. Це лише перший крок, що відповідає реальному часу, і його слід проводити швидко. На сьогодні у нас вже немає часу чекати, це треба робити негайно»,– наголосив Ігор Білоус, Голова Державної фіскальної служби України.
Розміри та ставки нарахувань єдиного соціального внескуДобропільська ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області нагадує платникам податків та громадянам про розміри та ставки нарахувань єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ) у 2014 році. Кожен роботодавець сплачує єдиний соціальний внесок за найманого працівника від нарахованої суми заробітної плати в таких розмірах: - на суму нарахованої зарплати за видами виплат від 36,76% до 49,7% залежно від класу професійного ризику, а за інвалідів – 8,41%; - на суму винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами – 34,7%; - на суму допомоги по тимчасовій непрацездатності/допомоги по вагітності та пологах – 33,2%. - від суми нарахованої зарплати за видами виплат 3,6%; - від суми винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами -2,6%; - від суми допомоги по тимчасовій непрацездатності/допомоги по вагітності та пологах – 2%.
Легалізація заробітної плати найманих працівниківУ нинішніх кризових умовах актуальною темою залишається боротьба з виплати заробітної плати у «конвертах», реалізація гарантій оплати праці та організація заходів по недопущенню виникнення заборгованості з виплати заробітної плати. Підприємства, установи, організації та громадяни – суб’єкти підприємницької діяльності, при виплаті заробітної плати, повинні дотримуватись чинного законодавства України, нести відповідальність за навмисне ухилення від сплати податків і порушення норм законодавства щодо виплати заробітної плати. Усвідомлюючи важливість цієї проблеми, більшість роботодавців працюють у законодавчому полі. Але є й такі, які, намагаючись отримати якомога більший прибуток, ухиляються від сплати податків, використовують працю громадян без належного оформлення трудових відносин та пропонують зарплату в «конвертах». На сьогоднішній день згідно норм чинного законодавства України відповідальність за порушення законодавства про працю, в тому числі використання найманої праці без належного оформлення, передбачена статтями 172 і 173 Кримінального кодексу України та частиною першою статті 41 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Відповідно до статті 95 Кодексу законів про працю України (далі - КЗпП України) мінімальна заробітна плата - це законодавчо встановлений розмір заробітної плати за просту, некваліфіковану працю, нижче якого не може провадитися оплата за виконану працівником місячну, а також погодинну норму праці (обсяг робіт). Статтею 96 КЗпП України встановлено, що основою організації оплати праці є тарифна система оплати праці, яка включає тарифні сітки, тарифні ставки, схеми посадових окладів і тарифно-кваліфікаційні характеристики (довідники). Тарифна система оплати праці використовується для розподілу робіт залежно від їх складності, а працівників - залежно від їх кваліфікації та за розрядами тарифної сітки. Вона є основою формування та диференціації розмірів заробітної плати. Формування тарифної сітки (схеми посадових окладів) провадиться на основі тарифної ставки робітника першого розряду, яка встановлюється у розмірі, що перевищує законодавчо встановлений розмір мінімальної заробітної плати, та міжкваліфікаційних (міжпосадових) співвідношень розмірів тарифних ставок (посадових окладів). Таким чином, оплата праці на рівні мінімальної заробітної плати допустима тільки для простої некваліфікованої праці. Назви таких професій передбачені розділом 9 Класифікатора професій "Найпростіші професії". Встановлення оплати праці працівникам інших професій, передбачених 1-8 розділами Класифікатора професій, є порушенням законодавства про працю, а саме статті 96КЗпП України. Включення до трудових договорів умов, що погіршують порівняно з чинним законодавством України становище працівника, є недопустимим (стаття 16 КЗпП України). Добропільська ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області нагадує робітникам і роботодавцям, що у громадян, які офіційно не отримують заробітну плату, відсутні соціальні гарантії, передбачені чинним законодавством України. Це трудова пенсія, відпускні за час щорічної відпустки, сума індексації заробітної плати у зв’язку зі зростанням цін, допомога з тимчасової непрацездатності у випадку хвороби та інші. Роботодавці нашого регіону, які виплачують своїм працівникам зарплату нижчу за мінімальну, на рівні мінімуму та значно нижчу за середній обласний рівень автоматично потрапляють під перевірки фіскальної служби. Таке впровадження має заохочувати власників підприємств та підприємців до ведення прозорої бухгалтерії та повної сплати податку на доходи фізичних осіб, єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування та військового збору. Через намагання представників бізнесу приховати реальні виплати робітникам держава недоотримає колосальні кошти у вигляді податків із заробітної плати. Коли ми говоримо «держава» насамперед маємо на увазі людей, що працюють в соціальних сферах, наших патріотів, що обороняють цілісність України на Сході, пенсіонерів, громадян, котрі отримують соціальні виплати. Недобросовісні підприємці мають піти назустріч своїм працівникам і державі та зрозуміти, що позитивні зміни в України починаються з взяття на себе відповідальності та цивілізованого ведення бізнесу.
Державна фіскальна служба України готова до здійснення перевірок на виконання Закону України«Про очищення влади»Державна фіскальна служба України (далі – ДФС) готова до здійснення перевірки відомостей, зазначених у деклараціях про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру осіб, які підлягають перевірці відповідно до Закону України «Про очищення влади». Перевірки здійснюватиметься фахівцями Департаменту доходів і зборів з фізичних осіб та підпорядкованими територіальними підрозділами за спеціальним алгоритмом. Він дозволяє виявляти недостовірність вказаних у декларації відомостей про наявність у суб’єктів декларування майна (майнових прав), а також невідповідність вартості майна (майнових прав), набутого (набутих) за час перебування на відповідних посадах, доходам, отриманим із законних джерел. Окрім того, за рішенням Голови Державної фіскальної служби Ігоря Білоуса, у складі вказаного вище Департаменту додатково створюється Управління з метою перевірки відомостей декларацій окремих осіб, зазначених у частині 1 статті 2 Закону України «Про очищення влади». Згідно з Постановою Кабінету Міністрів «Деякі питання реалізації Закону України «Про очищення влади» (від 16 жовтня 2014 року № 563) вже у листопаді цього року до ДФС надходять запити від органів державної влади щодо перевірки відомостей, вказаних суб’єктами декларування. Термін відповіді ДФС на кожен запит не має перевищувати 60 днів. Інформація про початок проходження перевірки відповідною особою разом з копіями її заяви та декларації, а згодом – інформація про результати перевірки – мають розміщуватися у відкритому доступі на офіційному сайті органу, в якому проводиться перевірка. Відповідно до Закону «Про очищення влади» (частина третя статті 1, частина восьма статті 3), особа, яка вказала недостовірні відомості щодо набутого майна та не змогла пояснити його походження, позбавляється на 10-річний термін права обіймати посади в органах державної влади та місцевого самоврядування. Згідно із затвердженим Урядом порядком проведення перевірки, керівник відповідного органу не пізніше, ніж на третій день з дня надходження відповіді/висновку, якими встановлено недостовірність відомостей, приймає рішення про звільнення особи, стосовно якої проводилася перевірка.
На митницях Державної фіскальної служби Українидля волонтерів працюють цілодобові «гарячі лінії»
Для оперативного проведення митного контролю гуманітарних вантажів, які надходять в Україну, на митницях Державної фіскальної служби України організовано роботу «гарячої лінії». Фахівці митниць у цілодобовому режимі надаватимуть консультації волонтерам або донорам, які переміщують через митний кордон України гуманітарну, благодійну або технічну допомогу, а також сприятимуть оперативному вирішенню будь - яких питань, які виникають під час митного оформлення товарів. Така інформаційна підтримка дозволить уникнути затримок гуманітарних вантажів на кордоні та сприятиме їх якнайшвидшому надходженню до місць призначення.
Електронні ключі від Державної фіскальної служби України отримали 563,9 тис. фізичних та юридичних осібПрес - служба Державної фіскальної служби України та Добропільська ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області інформує. Протягом січня - жовтня 2014 року клієнтами Акредитованого центру сертифікації ключів (далі - Акредитований центр), який діє при Державній фіскальній службі України (далі - ДФС України), стали 563,9 тис. осіб. Їм безкоштовно видано майже 1,7 млн. посилених сертифікатів відкритих ключів електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП). Порівняно з відповідним періодом минулого року кількість клієнтів Акредитованого центру зросла на 5,4 відсотків. За 10 місяців 2013 року клієнтами Центру стали 534,8 тис. осіб. Як і раніше, переважну більшість клієнтів Акредитованого центру сертифікації ключів складають фізичні особи. За вказаний період майже 396 тис. таких платників отримали 890,3 тис. електронних цифрових підписів. Серед юридичних осіб власниками ключів електронних цифрових підписів стали 168 тис. клієнтів, яким видано 766 тис. посилених сертифікатів відкритих ключів ЕЦП . Всього з початку діяльності Акредитований центр обслуговує 3 млн. посилених сертифікатів відкритих ключів ЕЦП. С початку поточного року, станом на 26.11.2014 платниками, що перебувають на податковому обліку в Добропільської ОДПІ разом з Олександрівським відділенням (фізичними та юридичними особами) одержано та оновлено 747 посилених сертифікатів відкритих ключів ЕЦП. Нагадаємо, що отримати посилений сертифікат відкритих ключів електронного цифрового підпису можна у будь – якому представництві Акредитованого центру сертифікації ключів ДФС. Електронні ключі, видані Акредитованим центром, дають змогу звітувати в режимі он - лайн не лише до органів ДФС, а й до органів державної статистики України та Пенсійного фонду.
Органи Державної фіскальної служби України переміщуються з тимчасово неконтрольованих територійПрес - служба Державної фіскальної служби України повідомляє. Територіальні органи Державної фіскальної служби України (далі – ДФС), що знаходяться на тимчасово неконтрольованій території, переміщуються у населені пункти, на території яких органи державної влади України здійснюють свої повноваження у повному обсязі. Відповідно до наказу ДФС України від 07.11.2014 року № 256 «Про переміщення та закінчення простою» роботу всіх структурних підрозділів територіальних органів, що переміщено, буде налагоджено за новими адресами. Функціональні обов’язки з обслуговування платників податків, які перебувають на обліку у територіальних органах, що переміщуються, покладаються у межах компетенції на територіальні органи ДФС відповідно до додатку до наказу. Всі працівники ГУ ДФС у Донецькій та Луганській областях, а також підпорядкованих територіальних органів, обов’язково будуть повідомлені про переміщення та попереджені про зміну істотних умов праці.
Постачання медичних виробів,не включених до переліку таких виробівПостановою КМУ від 3 вересня 2014 року № 410 (опубліковано 10.09.2014 року) затверджено перелік медичних виробів за кодами Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності (далі - УКТ ЗЕД), операції з постачання на митній території України та ввезення на митну територію України яких підлягають обкладенню ПДВ за ставкою 7% (далі - Перелік № 410). З дня набранням чинності постанови КМУ № 410 за ставкою ПДВ 7% підлягають оподаткуванню виключно медичні вироби, які визначено у Переліку № 410, з урахуванням наявності відповідного маркування для встановлених у зазначеному Переліку товарних позицій. Медичні вироби, які не увійшли до Переліку № 410 або ті, які не мають відповідного маркування (для визначених переліком груп товарів), незалежно від ставки податку, що застосовувалася при їх придбанні чи розмитненні, з дати набрання чинності постанови № 410 підлягають оподаткуванню за ставкою 20%. Це стосується також медичних виробів, придбаних ще під час дії режиму звільнення від оподаткування (до 01.04.2014 року). Джерело: сайт міста Добропілля Мітки:
|