22, П'ятниця - 02:28:59
Путівка на відпочинок: з ПДФО та без нього
Якщо путівки надаються платнику податку в іншому порядку, зокрема, за рахунок коштів підприємства-працедавця, то їх вартість (знижка зі вартості) розглядається з метою оподаткування як додаткове благо, надане платнику податку його працедавцем, який підлягає обкладенню ПДФО. Приватні підприємці
Запропонована форма Книги спрощується порівняно з чинною, оскільки передбачається заповнення тільки 9-ти граф, а не 12-ти. У новій Книзі необхідно буде відображати: - період обліку (день, місяць, квартал, рік); - суму доходу, отриманого від здійснення господарської діяльності або незалежної професійної діяльності; - суму повернутих коштів за товари (роботи, послуги); - загальну суму отриманого доходу, що підлягає декларуванню (гр. 2 - гр. 3); - витрати, пов'язані з господарською діяльністю або з здійсненням незалежної професійної діяльності (реквізити підтверджуючого документа, суму витрат, пов'язаних з придбанням товарів, витрати на оплату праці найманих працівників, інші витрати, пов'язані з отриманням доходу); Як бачимо, у новій формі внутрішнє переміщення товару вже не відбивається. Отримання дивідендів фізичними особами
У той же час дивіденди на користь фізичних осіб за акціями або іншими корпоративними правами, які мають статус привілейованих або інший статус, що передбачає сплату фіксованого розміру дивідендів чи суми, яка перевищує суму виплат, розраховану на будь-яку іншу акцію (корпоративне право) такого емітента, прирівнюються для цілей оподаткування до заробітної плати. Особою, відповідальною за утримання та перерахування до бюджету ПДФО при виплаті дивідендів, залишається емітент або інша особа, яка за дорученням емітента здійснює нарахування і виплату дивідендів. Як і раніше, доходи у вигляді дивідендів остаточно оподатковуються ПДФО при їх виплаті та за їх рахунок. Який порядок добровільного виходу учасника колективного об'єднання житлово-будівельних кооперативів, яке згідно із статутом відповідає визначенню кооперативного об'єднання, якщо в статуті не визначено порядок виходу учасників
Добропільська ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області повідомляє платників податків що, згідно з визначенням ст. 30 Закону України «Про кооперацію» від 10.07.2003 р. № 1087-IV (далі – Закон № 1087-IV) кооперативне об'єднання – спілка, ліга, асоціація, альянс та інші форми добровільного об'єднання кооперативів за видами діяльності чи територіальною ознакою з метою створення сприятливих умов для діяльності кооперативів, що входять до його складу, та їх членів. Якщо порядок виходу учасника колективного об'єднання житлово-будівельних кооперативів у статуті відсутній, необхідно керуватися нормами чинного законодавства. Згідно із ст. 13 Закону № 1087-IV членство в кооперативі припиняється в тому числі й у разі добровільного виходу з нього. Відповідно до ст. 15 цього Закону вищим органом управління кооперативу є загальні збори членів кооперативу, до компетенції яких належить, зокрема, затвердження статуту кооперативу та внесення до нього змін, прийняття інших рішень, що стосуються діяльності кооперативу; затвердження рішення правління або голови про прийняття нових членів та припинення членства. Враховуючи вищезазначене, підстави та порядок виходу члена із кооперативу повинні бути визначені статутом кооперативу. У статуті не передбачено подання членом кооперативу заяви про вихід, отже відповідно до ст. 15 Закону № 1087-IV та роз'яснення Держкомпідприємництва від 06.11.2008 р. № 9393 питання про припинення членства у кооперативі віднесено до компетенції загальних зборів. Статтею 15 Закону № 1087-IV передбачено, що рішення загальних зборів членів (зборів уповноважених) кооперативу про прийняття, внесення змін до статуту, вступ до кооперативного об'єднання або вихід з нього та про реорганізацію або ліквідацію кооперативу вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало не менш як 75 відсотків членів кооперативу, присутніх на загальних зборах. З інших питань рішення приймаються простою більшістю голосів членів (уповноважених) кооперативу, присутніх на його загальних зборах. У ч. 1 ст. 29 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» від 15.05.2003 р. № 755-IV (далі – Закон № 755-IV) визначено перелік документів, які повинна подати юридична особа для проведення державної реєстрації змін до установчих документів. Частиною третьою даної статті встановлено, що у разі внесення змін до установчих документів, які пов'язані із зміною складу засновників (учасників) юридичної особи, крім документів, які передбачені частиною першою цієї статті, додатково подається, зокрема, нотаріально посвідчена копія заяви фізичної особи про вихід зі складу засновників (учасників). Таким чином, при поданні суб'єктом господарювання державному реєстратору документів для проведення державної реєстрації змін до установчих документів, пов'язаних із зміною складу засновників, зокрема, із виходом члена кооперативу, слід подати копію протоколу загальних зборів. Відповідно до норм ст. 21 Закону № 1087-IV у разі виходу або виключення з кооперативу фізична чи юридична особа має право на одержання своєї загальної частки натурою, грішми або (за бажанням) цінними паперами відповідно до їх вартості на момент виходу, а земельної ділянки – в натурі. Необхідно зазначити, що повернення паю в натурі повинно оформлюватися відповідним актом приймання-передачі. Отже, члену об'єднання, який бажає вийти з його складу, необхідно, по-перше, прийняти відповідне рішення загальних зборів кооперативу, яке оформлюється протоколом. По-друге, голова такого кооперативу має подати заяву до про вихід із об'єднання, після чого питання виходу кооперативу з об'єднання, а також питання внесення змін до статуту виноситься на розгляд загальних зборів об'єднання, рішення яких також оформлюється протоколом. І, по-третє, необхідно зареєструвати внесені до статуту зміни у порядку, визначеному Законом № 755-I Транспорт
- про сплату податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів; Нагадаємо, що довідки про сплату та про звільнення від сплати утилізаційного екоподатку видаються власникам транспортних засобів: - виробником транспортних засобів на внутрішньому ринку України, не взяли на себе зобов'язання з їх утилізації або виключеним з реєстру зобов'язалися забезпечити утилізацію; При переході права власності на транспортний засіб, з якого сплачено або не сплачено податок у зв'язку із звільненням, попередній власник транспортного засобу передає наступному власникові довідку про сплату або про звільнення від сплати податку. Міністерство доходів і зборів України повідомило, що для податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів при заповненні графи 47 митної декларації буде використовуватися код 093 з Класифікатором документів видів надходжень бюджету, що контролюються митними органами, затвердженого наказом Мінфіну від 20.09.2012 р. № 1011. загрузка... Податок на додану вартість
Зазначимо, що сума ПДВ, що підлягає відшкодуванню з бюджету шляхом видачі фінансових казначейських векселів, ділиться на рівні частини. На кожну таку частину видається окремий казначейський фінансовий вексель зі строком платежу в один, два, три, чотири роки і п'ять років. При цьому платник податків має право сплачувати суми будь-яких узгоджених грошових зобов'язань, які сплачуються до Держбюджету, шляхом пред'явлення до сплати казначейського фінансового векселя, але не раніше настання строку платежу, визначеного у такому векселі. На думку податківців, якщо накладна на імпортний товар виписана за передоплатою, а після оформлення ВМД був уточнений код УКТ ЗЕД, то у такому разі фактично відбувається зміна номенклатури товару. Тому необхідно в обов'язковому порядку виписати розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної, складеної на першу подію. Крім того, необхідно виписати іншу податкову накладну на товари, що імпортуються, в якій зазначити уточнені (правильні) коди УКТ ЗЕД, зазначені в належним чином оформленої ВМД. Надання безоплатних адміністративних послуг платникам податків Добропільська ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області нагадує платникам податків що,на виконання частин першої та другої статті 8 Закону України від 6 вересня 2012 року №5203-VI «Про адміністративні послуги» та з метою забезпечення платників податків повною та достовірною інформацією про порядок надання адміністративних послуг наказом Міністерства доходів і зборів України від 14.06.2013 №161 (далі – Наказ №161) затверджено Тимчасовий перелік безоплатних адміністративних послуг у кількості 55 послуг, що надаються Міністерством доходів і зборів України та його територіальними органами платникам податків. Із зазначеного переліку на місцевому рівні (ДПІ області) надаються 25 безоплатних адміністративних послуг, а саме: 1). Видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. 2). Внесення до паспорта громадянина України відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта. 3). Видача документів про взяття на облік платника податків. 4). Видача довідки про зняття з обліку платника податків. 5). Видача довідки про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів платникам податків, які припиняються/припиняють підприємницьку діяльність. 6). Видача свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість. 7). Видача свідоцтва про реєстрацію сільськогосподарського підприємства як суб’єкта спеціального режиму оподаткування податком на додану вартість. 8). Видача рішення про внесення, повторне внесення, виключення, відмову у внесенні установи (організації) до/з Реєстру неприбуткових установ та організацій або присвоєння установі (організації) іншої ознаки неприбутковості. 9). Видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи). 10). Видача свідоцтва про реєстрацію суб'єкта індустрії програмної продукції як суб'єкта, який застосовує особливості оподаткування. 11). Видача торгового патенту. 12). Видача довідки про набуття або підтвердження сільськогосподарським товаровиробником статусу платника фіксованого сільськогосподарського податку. 13). Видача свідоцтва платника єдиного податку. 14). Реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку. 15). Реєстрація книги обліку доходів і витрат. 16). Видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію). 17). Видача довідки про сплату податку на доходи фізичних осіб платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань з цього податку. 18). Видача довідки про сплату роботодавцем податків та зборів (обов'язкових платежів). 19). Видача довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, що контролюються органами державної податкової служби. 20). Підготовка висновку про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов'язань. 21). Реєстрація реєстратора розрахункових операцій. 22). Реєстрація книг обліку розрахункових операцій. 23). Реєстрація розрахункових книжок. 24). Засвідчення довідки про проведення декларування валютних цінностей, доходів та майна, що належать резиденту України і знаходяться за її межами. 25). Реєстрація довідки про відсутність у суб’єктів підприємницької діяльності за межами України валютних цінностей та майна. Також, Наказом №161 затверджено 91 Інформаційну картку адміністративних послуг, якими передбачено, зокрема, нормативно – правові акти, що регламентують надання кожної з послуг; перелік документів, необхідних для їх отримання; платність, терміни та результат їх надання. Інформаційні картки розміщені у приміщеннях Центрів обслуговування платників податків у доступному місці для відвідувачів.Джерело: сайт міста Добропілля Мітки:
|