22, П'ятниця - 01:48:25
Надайте податкову звітність вчасно. Останнім днем подання податкової декларації за II квартал поточного року буде 9 серпня 2013 року. Останнім днем сплати суми податкового зобов’язання зазначеної у податковій декларації – 19 серпня 2013 року. Нагадуємо, платники, які звітують за квартал чи за півріччя подають податкові декларації протягом 40 календарних днів, що настають за останнім днем звітного (податкового) кварталу (півріччя). Також, якщо останній день строку подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається наступний за вихідним або святковим операційний (банківський) день. Однак, термін сплати податків і зборів, у такому випадку, не переноситься. Тобто, платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації. Така сума сплачується протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку подання податкової декларації. Відповідна норма передбачена ст.49, 57 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями та у листі ДПС України від 28.01.2013 1947/7/15-2117. Електронна перевірка – новий сервіс для платників податків - почне діяти з нового року. Порядок подання платником податків заяви про проведення документальної невиїзної позапланової електронної перевірки затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 03.06.2013 № 143, який набуде чинності з 1 січня 2014 року. Право на електронну перевірку матимуть платники податків з незначним ступенем ризику на підставі заяви, у якій крім загальних облікових даних зазначається інформація про податкові періоди господарської діяльності, що підлягають перевірці; систему оподаткування, що застосовується платником податків; перелік податків, які будуть перевірені під час проведення електронної перевірки тощо. Платник податків сам визначатиме податкові періоди, за які буде проводитися електронна перевірка, за умови, що за ці періоди не проводились документальні планові або позапланові перевірки (з відповідних питань, які платник податків має намір перевірити). Порядок видачі довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи). Порядок видачі довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи) (далі - Порядок) та форма цієї довідки затверджені наказом Міністерства фінансів України від 03.12.2012 №1264, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 24 грудня 2012 року за № 2155/22467. Порядок визначає процедуру видачі довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи) (далі - довідка) за затвердженою формою особі (юридичній або фізичній), яка не є резидентом та отримує доходи з джерелом їх походження з України (п.1 Порядку). Довідка видається органом Міндоходів за місцезнаходженням (місцем проживання) резидента або постійного представництва нерезидента, що здійснює на користь нерезидента будь-яку виплату з доходу з джерелом його походження з України (п.2 Порядку). Довідка або обґрунтована відмова у її видачі видається на бланку органу Міндоходів за підписом керівника органу Міндоходів протягом 5 робочих днів від дати одержання письмового звернення нерезидента або уповноваженої ним особи (п.3 Порядку). Письмове звернення нерезидента про надання довідки надсилається до відповідного органу Міндоходів безпосередньо або через особу, яка здійснює на користь нерезидента виплату доходів з джерелом їх походження з України, або через уповноважену особу, яка повинна підтвердити свої повноваження. Звернення має бути подане українською мовою або іноземною мовою разом з офіційним перекладом українською мовою та обов’язково повинно містити відомості про нерезидента та відомості про джерело доходу (п.4 Порядку). Податкова соціальна пільга для студентів Відповідно до пп.169.1.3 ст. 169 Податкового кодексу України платник податків, який є студентом, має право на зменшення оподатковуваного загального місячного доходу, отриманого у вигляді заробітної плати від одного роботодавця, на суму податкової соціальної пільги (ПСП) у підвищеному розмірі (у 2013 році – 860,25 грн.). Водночас, Кодексом встановлено заборону на застосування ПСП до заробітної плати, яку студент протягом звітного податкового місяця отримує одночасно з доходами у вигляді стипендії, грошового або майнового забезпечення, що виплачуються з бюджету. Отже, якщо студент працює за трудовим договором та одночасно навчається, то він має право скористатися ПСП за дотримання таких умов: по-перше, ним не отримується стипендія з бюджету; по-друге його зарплата за звітний місяць у 2013 році не перевищує 1610 грн. Для підтвердження права на застосування податкової соціальної пільги працівник-студент зобов’язаний подати роботодавцю заяву про самостійне обрання місця застосування пільги та довідку з навчального закладу про те, що він дійсно навчається в цьому навчальному закладі та не отримує стипендію з бюджету. Особливості трудових відносин при роботі у приватного підприємця Найчастіше при здійсненні самостійної підприємницької діяльності фізособа-підприємець не може обійтися без залучення праці найманих працівників. На жаль, нерідкі ситуації, коли або в цілях економії, або через незнання підприємець, фактично беручи працівника до себе на роботу, не оформляє належним чином трудові відносини. А даремно, адже відповідальність за порушення трудового законодавства ніхто не скасовував. За порушення норм про працю законодавством передбачена адміністративна і навіть кримінальна відповідальність. Згідно ст. 41 КУпАП ("Порушення вимог законодавства про працю та про охорону праці”), порушення встановлених термінів виплати пенсій, стипендій, зарплати або виплата їх не в повному обсязі, а також інші порушення вимог законодавства про працю тягнуть за собою накладення на фізичну особу-підприємця штрафу від 30 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (510 – 1700 грн). Саме під "іншими порушеннями” законодавець і, як наслідок, судова практика розуміють неукладення трудових договорів з найманими працівниками. Втім, крім адміністративної відповідальності підприємець може бути притягнутий і до кримінальної відповідальності за ст. 172 КК України ("Грубе порушення законодавства про працю”): "Незаконне звільнення працівника з особистих мотивів, а також інше грубе порушення законодавства про працю карається штрафом або позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до 3 років, або виправними роботами на строк до 2 років”. Податкова може анулювати свідоцтво платника єдиного податку Добропільська ОДПІ повідомляє, що свідоцтво платника єдиного податку (далі – свідоцтво) анулюється за рішенням органу Міндоходів у таких випадках та у строки: - подання платником податку заяви щодо відмови від застосування спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів, визначених ПКУ, - в останній день календарного кварталу, в якому подано заяву щодо такої відмови; - припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем відповідно до закону - в день отримання органом Міндоходів від державного реєстратора повідомлення про проведення державної реєстрації такого припинення; - несплати протягом двох послідовних кварталів у порядку, встановленому ПКУ, податкового боргу, що виник у платника єдиного податку, - в останній день календарного місяця, в якому закінчився граничний строк погашення податкового боргу; - здійснення видів діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування, або невідповідності вимогам організаційно-правових форм господарювання - в останній день податкового (звітного) періоду, в якому здійснювалися такі види діяльності або відбулася зміна організаційно-правової форми; - перевищення чисельності фізичних осіб, які перебувають у трудових відносинах з платником єдиного податку, - в останній день податкового (звітного) періоду, в якому допущено таке перевищення; - перевищення протягом податкового (звітного) кварталу (календарного року) обсягу доходу, який дає право на застосування спрощеної системи оподаткування в наступному податковому (звітному) кварталі (календарному році), - в останній день податкового (звітного) періоду, в якому відбулося таке перевищення; - застосування платником єдиного податку іншого способу розрахунків, ніж зазначені у п. 291.6 ст. 291 ПКУ, - в останній день податкового (звітного) періоду, в якому допущено такий спосіб розрахунків (п. 299.15 ст. 299 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI). При цьому, анульоване свідоцтво підлягає поверненню до органу Міндоходів, який його видав, протягом 10 днів з дня анулювання. Запрошуємо до податкової власників декількох об’єктів житлової нерухомості Добропільська ОДПІ нагадує, що відповідно до ст.265 Податкового кодексу України з 1 січня цього року запроваджено податок на нерухомість. Платниками такого податку є власники об'єктів житлової нерухомості: фізичні та юридичні особи. Власників декількох об’єктів нерухомості запрошуємо завітати до Добропільської ОДПІ (каб.№ 103) для уточнення даних, визначення об’єкта нерухомості до якого буде надаватися пільга та правильного нарахування вказаного податку. При собі необхідно мати копії документів на нерухоме майно. Детально про порядок оподаткування житлової нерухомості, сплати податку та застосування пільг можна дізнатися, звернувшись до Центру обслуговування платників податків Добропільської ОДПІ або за тел. 2-88-72, 4-48-68. Отримати консультацію щодо нарахування податку на нерухомість можна також зателефонувавши до інформаційно - довідкового департаменту Міндоходів за номером 0800-501-00-7 (зі стаціонарного телефону безкоштовно). Добропільська ОДПІ Джерело: сайт міста Добропілля Мітки:
|