22, П'ятниця - 02:33:22
Подання звітності неприбутковими організаціями Відповідно до статті 157 Податкового Кодексу професійні спілки, їх об'єднання та організації профспілок, а також організації роботодавців та їх об'єднання, які зареєстровано як неприбуткові організації, мають право не подавати Звіт про суми податкових пільг. Доходи професійних спілок, їх об'єднань та організацій профспілок, а також організацій роботодавців та їх об'єднань, утворених у порядку, визначеному законом, та внесених органами ДПС в установленому порядку до Реєстру неприбуткових організацій та установ, звільняються від оподаткування. А саме: доходи отримані у вигляді членських, вступних та цільових внесків; відрахування коштів підприємств на культурно-масову, фізкультурну та оздоровчу роботу; безповоротна фінансова допомога, добровільні пожертвування; пасивні доходи; вартість майна і послуг, отриманих від роботодавця згідно з положенням колективного договору з метою забезпечення умов діяльності профспілки. У разі якщо такими неприбутковими організаціями отримано дохід із джерел, інших, ніж визначені у пункті 157.9 статті 157 Кодексу, вони зобов'язані нарахувати податок на прибуток на загальних підставах у частині II Податкового звіту про використання коштів неприбуткових установ та організацій, затвердженого наказом ДПА України від 31.01.2011 № 56 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2011 року за № 192/18930. Щодо доопрацювання електронних контрольно-касових апаратів Добропільська ОДПІ повідомляє, що у зв'язку з прийняттям Порядку передачі електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків РРО дротовими або бездротовими каналами зв'язку до органів державної податкової служби та Вимог щодо створення контрольної стрічки в електронній формі у РРО та модемів для передачі даних, затверджених наказом Міністерства фінансів України 08.10.2012 № 1057, в Державний реєстр РРО наказом ДПС України 21.12.2012 № 1159 внесені моделі з версіями внутрішнього програмного забезпечення, що відповідають зазначеним вимогам. Такі версії внутрішнього програмного забезпечення в реєстрі позначені "*****". Виробники повинні забезпечувати доопрацювання моделей реєстраторів розрахункових операцій, які знаходяться у користувачів, шляхом заміни версії внутрішнього програмного забезпечення відповідної моделі РРО на версію, що відповідає вимогам документів, введених наказом Міністерства фінансів України 08.10.2012 № 1057. Доопрацювання слід проводити згідно з Порядком доопрацювання електронних контрольно-касових апаратів затвердженим рішенням Державної комісії з питань впровадження електронних систем і засобів контролю та управління товарним і грошовим обігом при Кабінеті Міністрів України від 30 листопада 1999 р. № 11, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 7 березня 2000 р. за № 133/4354. Обов'язково до формуляра (паспорта) реєстратора розрахункових операцій повинна вноситься відмітка про проведене доопрацювання. Затверджено нові форми податкової звітності з податку на додану вартість З 5 лютого 2013 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 17.12.2012 № 1342 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 25 листопада 2011 року №1492» (далі – Наказ № 1342).Відповідним наказом затверджено нові форми податкової звітності з податку на додану вартість: - податкової декларації з податку на додану вартість; - уточнюючого розрахунку податкових зобов'язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок; - розрахунку податкових зобов'язань, нарахованих отримувачем послуг, не зареєстрованим як платник податку на додану вартість, які постачаються нерезидентами, у тому числі їх постійними представництвами, не зареєстрованими платниками податків, на митній території України. Також внесено зміни до форм податкової декларації з податку на додану вартість та уточнюючого розрахунку податкових зобов'язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок. Водночас, форми податкової звітності з податку на додану вартість, затверджені Наказом Міністерства фінансів України від 25.11.2011 № 1492 «Про затвердження форм та Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість», визнано такими, що втратили чинність. Платникам єдиного податку необхідно зберігати первинні документи Вимоги до підтвердження даних, визначених у податковій звітності регламентовано статтею 44 Податкового Кодексу України. Тож фізичні особи - підприємці - платники єдиного податку зобов’язані зберігати первинні документи, на підставі яких заповнюються дані книги обліку доходів і витрат та складається податкова декларація платника . Такими документами можуть бути : будь які квитанції, виписки з банку, чеки або документ довільної форми про готівкову оплату товарів, робіт або послуг, якщо вони отримувалися у громадян або у фізичних осіб – підприємців. Первинні документи зберігаються не менше 1095 днів з дня подання податкової декларації платника єдиного податку, або іншої податкової звітності, для складання якої вони використовувались. За порушення встановлених законодавством строків зберігання документів з питань обчислення і сплати податків ст.121 податкового кодексу встановлено відповідальність. Так за не збереження первинних документів до платників єдиного податку можуть бути застосовані штрафи в розмірі 510 гривень. Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке саме порушення, - тягнуть за собою накладання штрафу в розмірі 1020 гривень. Cектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю Добропільської ОДПІ Джерело: сайт міста Добропілля Мітки:
|