21, Четвер - 22:43:37
Сьогодні складно уявити життя без сучасних інформаційних технологій. Завдяки їм комфортними стають не лише звичні речі, а й наш побут, покращуються умови роботи. Час іде і прогрес не стоїть на місці. Якщо вчора платникам доводилося вистоювати в виснажливих чергах, щоб подати звітність, то сьогодні це робить за них програмне забезпечення всього за 5 хвилин. Ще кілька років тому сама тільки ідея здачі звітів в електронному вигляді була фантастикою і не викликала довіри, сьогодні ж це доступно кожному. Здавання звітності в електронному вигляді на сьогодні є дуже зручним та має багато переваг як для платника податків, так і для контролюючого органу, а саме: - звітність до податкових органів може бути передана безпосередньо з робочого місця, що знаходиться у офісі платника, без черг, без труднощів, що пов'язані з передачею звітності у дні її масового подання; - відпадає необхідність слідкувати за оновленням бланків звітності та купувати їх, адже програма оперативно оновлює формати подання документів в електронному вигляді по телекомунікаційним каналам зв'язку (у разі зміни форм податкових декларацій, інших документів, які є підставою для нарахування і сплати податків, або при введенні нових форм декларацій платник податків автоматично отримує можливість оновлення версій форматів); - податкова звітність автоматично перевіряється на наявність у звітних документах помилок, що дає платнику можливість виявляти і виправляти помилки самостійно до подачі звітних документів до податкових інспекцій; - платник отримує підтвердження доставки звітності (фіскальна служба висилає квитанцію про отримання податкової декларації каналами телекомунікаційного зв'язку); - суб'єкти господарювання мають можливість провести звірки по платежах та відслідковувати наявність податкового боргу. Для того, щоб подати звіт в електронному вигляді необхідно: - отримати ключ електронного цифрового підпису в одному з Акредитованих Центрів сертифікації ключів; - в Електронному кабінеті, який розміщено на сайті ДФС України, зареєструватися за допомогою отриманого електронного ключа як користувач Електронного кабінету; - подати заяву про приєднання до Договору про визнання електронного документообігу; - отримати квитанцію про приєднання до електронного документообігу. - при необхідності підписувати звітність бухгалтером, надати повідомлення про надання інформації щодо ЕЦП бухгалтера; - отримати квитанцію про обробку повідомлення. Після чого можна звітуватися до контролюючого органу в електронному вигляді. Джерело: https://mrd.gov.ua Мітки:
|