22, П'ятниця - 07:43:52
11 жовтня 2018 року в Центрі дитячої та юнацьокої творчості пройшло чергове засідання міського методичного обєднання педагогів закладів позашкільної освіти. Директор ЦДЮТ, Валентина Марченко, ознайомила присутніх з етапами модернізації позашкільної освіти у контексті імплементації засад НУШ. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому просторі сучасного закладу позашкільної освіти – це не данина моді, а необхідність сьогодення. Тому, підчас засідання, педагоги мали можливість в нестандартному японському форматі Печа-куча (pecha kucha) поділитися власними родзинками з інформатизації освіти в позашкільному простору. Віолетта Мазій, поділилася з присутніми досвідом використання мультимедійних засобів навчання на заняттях студії образотворчого мистецтва «Колібрі», з метою створення не тільки комфортного середовища, але і відкриття нових можливостей для творчого розвитку гуртківців. Про використання сервісів Web-2 з метою інтенсифікації навчання в вокальній студії «Дзвіночок» розповіла Катерина Московцева. Лілі Цецхладзе поділилася власним досвідом щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій в організації змістовного дозвілля. Досвід, тенденції та нові можливості SMART освіти на заняттях студії ТБ і преси «Рожевий слон» продємонстрував Євген Сагайдак. Алла Кімеріна розкрила секрети орієнтування у безмежному інформаційному просторі та вдалому поєднанні самоосвіти з використанням ІКТ. Як підвищується ефективність процесів накопичення, використання і обміну інформацією між учасниками освітнього процесу розповіла Вікторія Лихачова. Ефективна діяльність позашкільного закладу освіти безпосередньо залежить від того, в якій мірі керівник і його заступники володіють інформацією, як швидко вони можуть обробити її і довести до відома учасників освітнього процесу. Використання інформаційних технологій в управлінні дає якісно нові можливості для адміністрації, прощо і розповіда Тетяна Титова. Кожен виступ супроводжувався коментарямі та активним обговоренням. У реальному житті власна значимість особистості підвищується завдяки компліментам, схвальним посмішкам, рукостисканням з боку оточуючих, а у віртуальному світі подібні жести замінюються лайками. За ними можна визначити, якій кількості людей сподобався опублікований матеріал, скільки людей його переглянули і оцінили. Чим більше лайків на тій чи іншій інформації, тим вона цікавіше користувачам.Педагоги теж оцінювали колег, ставивши лайки або дизлайки біля імпровізованого превю віступів. Підведення підсумків з теми «Інформаціцно-комунікаційний простір закладу позвшкільної освіти» було проведено в японському форматі. З розвитком соціальних мереж з'явилося безліч способів, які допомагають швидко і лаконічно висловити свої емоції. Зараз найпопулярнішими серед користувачів смартфонів є мова емодзі. Педагоги скористалися смайлами, піктограмами, емотиконами та висловили щоб висловити свої враження щодо розглянутого питання. Ми можемо ще довго дискутувати з приводу ефективності використання ІКТ на заняттях, але не використовувати їх ми не маємо права. Не менш цікавою був обмін досвідом: Тетяна Лисенко презентувала авторську збірку «Гурток журналістики в ЗЗСО та ЗПО. Як створити шкільний прес-центр»; Валентина Марченка поділилася досвідом щодо формування іміджу сучасного ЗПО засобами інформаційних технологій; Олена Травіна надала практичні рекомендації та презентувала досягненя щодо участі у заочному конкурсі облІППО «Поруч із Генієм». Джерело: https://dobr-cdut.jimdo.com Мітки:
|