5, Вівторок - 05:44:19
На виконання наказу ДПА України від 26.01.04 № 43 «Щодо організації проведення моніторингу громадської думки стосовно діяльності органів ДПС» зі змінами та доповненнями, внесеними наказом ДПА України від 12.12.06 № 772, Добропільською ОДПІ у II кварталі 2010 р. проведено моніторинг громадської думки шляхом опитування населення про якість роботи органів державної податкової служби, а також основних чинників, що негативно впливають на їх авторитет.
Анкетуванням охоплено 24 респондентів, з яких 37,5 % - підприємці, 33,4 % - робітники, 20,8% - пенсіонери, 8,3 % - безробітні. Незважаючи на те, що за результатами опитування 91,7 % громадян позитивно оцінили діяльність органів ДПС щодо налагодження партнерських відносин з платниками податків (70,9% - добре, 12,5 % - як дуже добре, 8,3% - задовільно), 2 опитаних (8,3 %) вважають таку роботу незадовільною. Жодних проблем (труднощів) не виникає у 66,7 % респондентів під час виконання податкових зобов’язань (забезпечення своєчасної сплати податків, заповнення та надання податкової звітності), іноді виникають окремі питання у 20,8 % респондентів та 12,5% не стикались з такими питаннями. 85 % опитаних ніколи не стикалися у податкових органах з випадками тяганини, грубощів, неуважності, не стояли в чергах та 8,3% опитаних іноді доводилося стикатися з такими випадками, 6,7% -не зверталися до ОДПІ. 79,2 % респондентів оцінили рівень розгляду звернень громадян органами державної податкової служби як своєчасний та якісний, а 20,8 % ніколи не звертались до податкових органів зі зверненнями. Разом з тим, 58,3 % опитаних вважає, що послуги з роз’яснення податкового законодавства надаються завжди своєчасно та на високому професійному рівні, 33,3 % - такі послуги задовольняють, а 8,4 % респондентів такими послугами не користувалися. Жодного респондента, якого не задовільнили такі послуги, не має. Щодо оцінки громадськістю рівня виконання працівниками органів ДПС своїх функціональних обов’язків, то 100 % респондентів відзначили, що працівники державної податкової служби належним чином виконують свої обов’язки.Позитивним фактором є те, що жодний з опитаних громадян не висловився негативно стосовно виконання податківцями своїх функціональних обов`язків. Про фактори, що негативно впливають на авторитет державної податкової служби, склалася така думка: 25 % опитаних вважають, що це - недосконалість діючого податкового законодавства; 50 % - часті зміни у податковому законодавстві; 16,7 % - неоднозначне тлумачення законодавчих вимог; 8,3 % - розбіжність із законодавчими актами інших установ. Відділ масово-роз’яснювальної роботи та ЗГ Источник: http://dobrrda.gov.ua/
Джерело: сайт міста Добропілля Мітки:
|