Потребителям из Доброполья вернули средства за не предоставленные услуги и приобретенные товары

Переглядів: 869 0 06.08.2019 в 11:30:22 Новини Держпродспоживслужби
Потребителям из Доброполья вернули средства за не предоставленные услуги и приобретенные товары

     Придбання товарів, замовлення послуг - звичайне явище, з яким громадяни стикаються майже щодня.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб, в тому числі, мають право на:
- захист своїх прав державою;
- належну якість продукції та обслуговування;
- безпеку продукції;
- необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію, її кількість, якість, асортимент, а також про її виробника (виконавця, продавця);
- відшкодування майнової та моральної шкоди, завданої внаслідок недоліків продукції (дефекту в продукції), відповідно до закону;
- звернення до суду та інших уповноважених державних органів за захистом порушених прав;
- об'єднання в громадські організації споживачів (об'єднання споживачів).


     Споживачі також мають інші права, встановлені законодавством про захист прав споживачів. Держава забезпечує споживачам захист їх прав.
З метою захисту своїх прав, споживачі звертаються до Держпродспоживслужби та її територіальних органів.
Кілька прикладів звернень, які надійшли до Головного управління Держпродспоживслужби в Донецькій області останнім часом та були вирішені фахівцями управління захисту споживачів на користь заявників.
Із зверненням про придбання холодильника в магазині побутової техніки м. Добропілля, звернувся мешканець міста Добропілля. Заява розглянута відповідно до наданих повноважень.
Внаслідок проведеної фахівцями управління захисту споживачів роботи, керівництвом магазину, вимоги споживача щодо повернення вартості холодильника в сумі 13500 грн. задоволені, після чого заявник претензій до магазину з даного питання не має.


     До управління надійшло звернення споживача щодо повернення коштів за диван, придбаний за каталогом та попередньо передплачений в магазині меблів (м. Маріуполь). Виріб не підійшов заявнику за зовнішнім виглядом. Заява розглянута фахівцями управління захисту споживачів відповідно до наданих повноважень.
Внаслідок проведеної роботи, адміністрацією магазину, заявнику повернуті кошти в сумі 21402 грн., після чого заявник претензій до магазину з даного питання не має.
Із зверненням щодо повернення коштів за шафу-купе яка не підійшла за кольором та габаритами до Головного управління звернулась мешканка міста Дружківка, виріб було придбано в магазині меблів (м. Дружківка).
Внаслідок проведеної роботи, керівництвом магазину, вимоги споживачки щодо повернення вартості придбаного товару в сумі 8660 грн. задоволені, після чого, з даного питання споживачка претензій до магазину не має.
До Головного управління Держпродспоживслужби в Донецькій області звернулась мешканка міста Маріуполь із заявою про повернення вартості квитків на концерт, що не відбувся. Квитки було придбано на сайті національного квиткового оператора.


     Заява розглянута фахівцями управління захисту споживачів відповідно до наданих повноважень.
Внаслідок проведеної роботи, адміністрацією сайту, вимоги споживачки щодо повернення вартості квитків в сумі 4567,50 грн. задоволені, після чого, заявниця претензій не має, що засвідчила письмово.
Із зверненням щодо повернення коштів за пральну машину, яка вийшла з ладу і період гарантійного терміну, до Головного управління звернулась мешканка міста Маріуполя, виріб було придбано в магазині м. Маріуполя.
Внаслідок проведеної роботи, керівництвом магазину, вимоги споживачки щодо повернення вартості придбаного товару в сумі 8019 грн. задоволені, після чого, з даного питання споживачка претензій до магазину не має.
До Головного управління Держпродспоживслужби в Донецькій області звернувся мешканець міста Маріуполь із заявою про повернення передплати за мобільний телефон, замовлений в інтернет-магазині.
Заява розглянута фахівцями управління захисту споживачів відповідно до наданих повноважень.
Внаслідок проведеної роботи, адміністрацією інтернет-магазину, вимоги споживача щодо повернення вартості не придбаного виробу в сумі 2200,00 грн. задоволені, після чого, заявник претензій не має.

     Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Донецькій області нагадує суб’єктам господарювання про необхідність дотримання вимог Законів України «Про звернення громадян», «Про захист прав споживачів» «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення», Постанови Кабінету Міністрів України від 15.06.2018 № 833 «Порядок провадження торговельної діяльності та правила торговельного обслуговування населення» при здійсненні підприємницької діяльності.


Джерело: Добропільське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Донецькій області


Агентство недвижимости Дом Доброполье



ComForm">
avatar
Наверх