22, П'ятниця - 12:48:51
Добропільська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області інформує, що Державна фіскальна служба України повідомила про можливість подання податкової звітності за допомогою «Електронного кабінету платника», вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua з використанням електронно-цифрового підпису Акредитованого центру сертифікації ключів (далі-АЦСК). Подання податкової звітності в електронному вигляді, має багато переваг як для платників податків, так і для фіскальної служби, зокрема платники податків отримують: Для користування електронним кабінетом платнику податку необхідно отримати електронний цифровий підпис (далі-ЕЦП) для юридичних, самозайнятих або фізичних осіб. перегляд в режимі реального часу інформації про платника податків, що використовується контролюючими органами; перегляд даних оперативного обліку податків та зборів (дані карток платників податків); перегляд даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість; перегляд даних системи електронного адміністрування реалізації пального; одержання інформації у вигляді документа, який формується автоматизовано шляхом вивантаження інформації з електронного кабінету із накладенням електронного підпису посадової особи та печатки контролюючого органу; проведення звірення розрахунків з бюджетом, з одержанням документа про стан розрахунків із накладенням електронного підпису посадової особи та печатки контролюючого органу; надання заяви про повернення помилково або надлишково сплачених сум податків; автоматизоване визначення обов’язкових для подання платником податків форм податкової звітності; автоматизоване визначення рахунків для сплати податків конкретним платником податків; заповнення, перевірки та подання податкових декларацій до контролюючого органу; реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; реєстрація акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних; перегляд інформації про податкові накладні та розрахунки коригування, реєстрація яких в ЄРПН зупинена; отримання інформації з ЄРПН про стан спецрахунку та суми, які враховуються у формулі для визначення ліміту реєстрації податкових накладних; отримання інформації з ЄРПН про зареєстровані постачальниками податкові накладні та розрахунки коригування; отримання повідомлень про проведення податкових перевірок, отримання актів та довідок за наслідками перевірок; адміністративне оскарження рішень контролюючих органів (подання заперечень на акт перевірки, подання скарги, тощо); перевірка статусу контрагента за базами даних Мінфіну, наприклад, про статус реєстрації платником ПДВ, про наявність порушень податкового законодавства, наявність податкового боргу; внесення змін до реєстраційних даних платника податку, наприклад, у разі зміни посадових осіб; надання заяви про перехід на спрощену систему оподаткування; взяття на облік на митниці; подання заяв та інших документів для отримання сертифікатів походження EUR.1 реєстрація РРО; подання звітності про використання РРО; отримання довідок та інших документів, які видаються податковими органами. Інформація про всі відправлені та отримані через Електронний кабінет документи, з зазначенням дати та часу відправлення та отримання, зберігаються безстроково та у будь-який час доступні платникові податків. Джерело: Добропільська районна рада Мітки:
|