25, Понеділок - 02:59:01
Шановні абітурієнти! Прийшов час визначати свій професійний шлях у житті. Якщо ви вже вирішили куди піти навчатись, то повідомляємо, що в Україні у вищих навчальних закладах починається експеримент «Електронний вступ 2011». Почитайте про це докладніше тут. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Наказ 28.03.2011 м.Київ №291 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20 квітня 2011 року за № 491 /19229 Про запровадження у 2011 році у вищих навчальних закладах експерименту «Електронний вступ 2011» Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 02.03.2011 № 192-р «Про затвердження плану заходів з проведення у 2011 році Року освіти та інформаційного суспільства», пункту 4.3 розділу IV Умов прийому до вищих навчальних закладів України, затверджених наказом Міністерства освіти і науки від 19.10.2010 № 961, зареєстрованих у Міністерстві юстиції 28.10.2010 за № 999/18294, та з метою удосконалення процедури подання вступниками документів для вступу до вищих навчальних закладів ІІІ-ІУ рівнів акредитації на денну форму навчання НАКАЗУЮ: 1. 31 липня 2011 року запровадити у вищих навчальних закладах ІІІ-ІV рівнів акредитації експеримент «Електронний вступ 2011» (далі — експеримент). 2. Затвердити Положення про проведення у 2011 році у вищих навчальних закладах експерименту «Електронний вступ 2011», що додається. 3. Взяти до відома, що: 1) у 2011 році подання вступниками електронних заяв про вступ до вищого навчального закладу ІІІ-ІV рівнів акредитації (далі — вищий навчальний заклад) є добровільним та не позбавляє вступника права на особисте подання до приймальної комісії вищого навчального закладу письмової заяви разом з необхідними документами; 2) електронні заяви вступників, подані в режимі он-лайн через мережу Інтернет, враховуються приймальними комісіями вищих навчальних закладів, як і паперові, і дають право на участь у конкурсі. 4. Керівникам вищих навчальних закладів незалежно від підпорядкування і форми власності: 1) забезпечити участь вищого навчального закладу в експерименті під час проведення вступної кампанії 2011 року; 2) визначити уповноважену особу, відповідальну за внесення даних про надходження електронних заяв до вищого навчального закладу, та подати її контактні дані в електронному вигляді на адресу еv@osvita.com із зазначенням теми «Контакт уповноваженої особи», а також забезпечити її реєстрацію в режимі он-лайн на офіційному веб-сайті Міністерства за адресою: http://www.evreg.mon.gov.ua; 3) забезпечити внесення даних до Єдиної державної електронної бази з питань освіти про факт прийому електронних заяв вступників для участі в конкурсі за допомогою визначеного Міністерством інтерфейсу; 4) забезпечити внесення даних до Єдиної державної електронної бази з питань освіти за допомогою визначеного Міністерством інтерфейсу, що містяться у заявах, поданих особисто вступником у паперовій формі, у разі, якщо вступник не подавав заяву про вступ до вищого навчального закладу в електронному вигляді; 5) вжити заходів щодо недопущення випадків незаконного поширення персональних відомостей про вступників, 5. Керівники вищих навчальних закладів незалежно від підпорядкування і форми власності відповідають за проведення експерименту. 6. Департаменту вищої освіти (Болюбаш Я. Я.) провести регіональні інструктивні наради з уповноваженими особами вищих навчальних закладів з питань технічного забезпечення експерименту. 7. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. 8. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування. Тимчасово виконуючий обов'язки Міністра Є. М. СУЛІМА ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України 28.03.2011 №291 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20 квітня 2011 року за №491/19229 ПОЛОЖЕННЯ про проведення у 2011 році у вищих навчальних закладах експерименту «Електронний вступ 2011» 1. Це Положення розроблене відповідно до Закону України «Про вищу освіту», пункту 4.3 розділу IV Умов прийому до вищих навчальних закладів України, затверджених наказом Міністерства освіти і науки від 19.10.2010 № 961, зареєстрованих в Міністерстві юстиції 28.10.2010 за № 999/18294 (далі — Умови прийому), та визначає порядок подання вступниками в електронному вигляді заяв про вступ до вищого навчального закладу ІІІ-ІV рівнів акредитації (далі — вищий навчальний заклад) у 2011 році. 2. Метою експерименту «Електронний вступ 2011» (далі — експеримент) є удосконалення процедури подання вступниками до вищих навчальних закладів (університетів, академій, інститутів, консерваторій) незалежно від форми власності та підпорядкування (далі — вступники) заяв про вступ на денну форму навчання в електронному вигляді. 3. Для електронної реєстрації заяви про вступ вступникам необхідно мати документ державного зразка про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень та сертифікати Українського центру оцінювання якості освіти з оцінками з конкурсних предметів, визначених правилами прийому до вищих навчальних закладів для вступу за обраним напрямом (спеціальністю). 4. Електронна реєстрація заяви здійснюється шляхом заповнення вступником в режимі он-лайн електронної форми за допомогою програмного інтерфейсу, розміщеного на інтернет-порталі «Єдине інформаційне освітнє вікно» за адресою http://ev2011.osvita.com, із зазначенням вищих навчальних закладів та напрямів підготовки (спеціальностей), у конкурсному відборі яких вступник бажає взяти участь відповідно до Умов прийому. Вступник може подати електронну заяву не більше ніж до п'яти вищих навчальних закладів України та не більше ніж на три напрями підготовки (спеціальності) у кожному з них. 5. Після завершення електронної реєстрації вступник отримує логін та пароль особистого електронного кабінету вступника на зазначену ним при реєстрації електронну пошту, інформація про яку зазначається ним під час електронної реєстрації. Строки подання вступниками електронних заяв закінчуються у строки, визначені у розділі V Умов прийому. 6. Після подання електронних заяв вступник отримує від приймальних комісій обраних ним вищих навчальних закладів електронні повідомлення про отримання таких заяв, що є підтвердженням факту допущення вступника до участі в конкурсі. 7. У разі не отримання вступником від приймальної комісії повідомлення про прийняття електронної заяви така заява вважається не поданою, що не позбавляє його права подати до вищого навчального закладу заяву про вступ особисто у паперовій формі. 8. Електронні заяви враховуються і реєструються уповноваженими особами приймальних комісій вищих навчальних закладів так само, як і ті, що подаються особисто у паперовій формі. 9. У разі подання вступником документів особисто у паперовій формі уповноважені особи приймальних комісій зобов'язані перевірити в режимі он-лайн в Єдиній державній електронній базі з питань освіти кількість поданих вступником електронних заяв на відповідність кількості, що зазначена в Умовах прийому, та зробити відмітку в базі про факт прийняття заяви з обов'язковим зазначенням, оригінали чи копії документів були надані вступником до приймальної комісії. У разі коли в Єдиній державній електронній базі з питань освіти немає відомостей про вступника, уповноважена особа приймальної комісії вносить до такої бази відомості про вступника разом з відміткою про факт прийняття такої заяви з обов'язковим зазначенням, оригінали чи копії документів були надані вступником до приймальної комісії. 10. Робота уповноважених осіб приймальних комісій вищих навчальних закладів із внесення даних до Єдиної державної електронної бази з питань освіти здійснюється в режимі он-лайн за допомогою інформаційної системи «Конкурс» та «Електронний вступ 2011». Доступ до Єдиної державної електронної бази з питань освіти здійснюється в режимі он-лайн за допомогою технологій (протоколів) VРМ та МРLS. 11. Голови приймальних комісій вищих навчальних закладів забезпечують достовірність та своєчасність подання інформації до Єдиної державної електронної бази з питань освіти, цілісність даних і запобігання їх незаконному поширенню. Заступник директора департаменту вищої освіти — начальник відділу природничої та технічної освіти Ю. М. КОРОВАЙЧЕНКО Джерело: Журнал «Офіційний вісник України». – 2011. - № 32. – Ст. 1366. – С. 116-118. Послуги Центральної міської бібліотеки для абітурієнтів: - надсилання електронних заяв вступників до вищих навчальних закладів в режимі он-лайн через мережу Інтернет; - вибір навчального закладу через мережу Інтернет, ознайомлення з інформацією для абітурієнтів на сайтах навчальних закладів тощо; - картотека «Помічник абітурієнта» - висвітлює інформацію за рубриками: «Новини абітурієнту – 2011», «Зовнішнє незалежне оцінювання», Як вступити до вузу», «Дні відкритих дверей», «Готуємось до іспитів разом», «Підготовчі курси та заочні відділення», «Ліцеї», «Коледжі», «Професійно-технічні відділення», «Технікуми», «Інститути», «Університети», «Академії»; - журнал «Куди піти навчатись» знайомить з вищими навчальними закладами України. Ласкаво просимо до бібліотеки! Источник: http://dobro-biblio.ucoz.ru Джерело: сайт міста Добропілля Мітки:
|