Дата всеукраїнської акції: * 16 квітня 2011 року
Мета:
* зібрати понад 1000 людей на прибирання свого міста, його парків
* допомогти українцям зрозуміти, що бажаючих змінювати цю країну на краще конкретними діями – вже багато. Дуже багато. Прийшов час діяти.
Орієнтовний план:
1) Зібрати команду (тут знадобиться надрукувати візитівки для координаторів проекту), щоб були відповідальні за такі напрямки:
1.1) Робота зі спонсорами
1.2) Логістика
1.3) Висвітлення у ЗМІ (прес-служба)
1.4) Партнери
1.5) Реклама
1.6) Робота із волонтерами
1.7) Звітність і документація
2) Створити площадку для групової роботи, навчити членів команди користуватись цими інструментами:
2.1) GoogleGroup
2.2) GoogleDocs
2.3) можливо, GoogleCalendar
3) Створити попередній медіа-план
4) Почати переговори про соціальну рекламу:
4.1) Метро
4.2) Білборди (Асоціація зовнішньої реклами)
4.3) Написати заяви для отримання дозволу на розміщення соціальної реклами безкоштовно
5) Визначити коло потенційних партнерів та спонсорів, контакти яких ЗМІ маємо. Скласти списки для прозвону та зустрічей.
5.1) Спонсори:
5.1.1) Інформаційні
5.1.2) Матеріальні
5.2) Партнери – допомагають організаційно і матеріально, надають волонтерів, публікують новини, анонси і прес-релізи проекту.
6) Створити свою веб-сторінку, групи у соціальних мережах:
6.1) ВКонтакті
6.2) Facebook
6.3) Livejournal
7) Поставити собі осяжну, вимірювану мету:
7.1) Кількість територій для прибирання
7.2) Кількість людей на кожну територію (одиницю площі)
7.3) Визначити території, де будемо прибирати сміття
8) Попередньо домовитись зі спонсорами
9) Позначити ці місця на карті на своїй веб-сторінці
10) Попередньо домовитись із організаціями, які відповідають за ці території
11) Створити форму реєстрації
12) Провести акцію-презентацію проекту, на якій повідомити, коли саме і де буде проведено прибирання сміття:
12.1) Запросити відомих людей
12.2) Запросити радіо і телебачення
12.3) Чітко все організувати
12.4) За потреби, повідомити міську державну адміністрацію про проведення цієї акції-презентаці
13) Попередньо домовитися із перевізниками сміття
14) Сформувати бюджет
14.1) Візитівки для координаторів проекту
14.2) Матеріали для прибирання (мішки і пакети для сміття, рукавички)
14.3) Футболки
14.4) Плакати/борди
14.5) Таблички для парків
14.6) Телефон, SIM-карту, тарифний пакет для спілкування із волонтерами
14.7) Вініловий банер «Зробимо (МІСТО) чистим!»
15) Остаточно домовитись зі спонсорами, розмістити їх лого на сайті і в соціальних мережах
15.1) (Згідно домовленостей) додати логотипи спонсорів на макети плакатів та ін. продукцію
16) Остаточно домовитись із партнерами, розмістити їх лого.
17) Остаточно домовитись зі ЗМІ про рекламу акції
17.1) Дізнатись формат матеріалів (відео, аудіо), які будуть транслюватись у ЗМІ
18) Створити відео- та радіо-ролик, передати їх ЗМІ. Переконатись, що надані матеріали підходять за форматом.
19) Повністю продумати і організувати логістику на день прибирання
19.1) Хто довозить матеріали у парки
19.2) Хто де, у які строки забирає сміття (посортоване і не посортоване)
20) Остаточно домовитись із перевізниками сміття
21) Закупити:
21.1) Матеріали для прибирання (мішки і пакети для сміття, рукавички)
21.2) Футболки
21.3) Плакати/борди
21.4) Таблички для парків
21.5) Телефон, SIM-карту, тарифний пакет для спілкування із волонтерами
21.6) Вініловий банер «Зробимо (МІСТО) чистим!»
22) Розмістити соціальну рекламу
23) Активно запрошувати людей реєструватись на прибирання
24) Вибрати координаторів прибирань територій
25) Координатори територій мають ознайомитись зі своїми територіями, визначити і нанести на карту:
25.1) Місце зустрічі з людьми у день акції
25.2) Місце концентрації зібраного сміття для сміттєвозів
26) Переслати координати і карти:
26.1) Зареєстрованим волонтерам – координати місця зустрічі
26.2) Перевізникам сміття – карту і інструкції проїзду до місця концентрації зібраного сміття
27) Провести інструктаж координаторів територій, видати їм матеріали
28) Перевірити, щоб координатори чітко знали головні речі:
28.1) Підрахунок людей, що прийшли на прибирання
28.2) Роздільний збір сміття
28.3) Збір звернень до міської влади
28.4) Підрахунок зібраного сміття по фракціям
28.5) Підрахунок зібраних звернень
28.6) Заклик зустрічних людей долучитись до прибирання
28.7) Повісити таблички там, де прибрали
29) Вибрати парк для спілкування зі ЗМІ
30) Організувати в цьому парку прес-конференцію по завершенні акції
30.1) Призначити відповідальних
30.2) Запросити зірок, обрати спікерів
30.3) Запросити ЗМІ відзняти акцію, прийти на прес-конференцію по завершенні акції
30.4) Надрукувати прес-релізи
30.5) Зробити табличку для акредитації ЗМІ
30.6) Надрукувати план прес-конференції
30.7) Надрукувати стислий і зрозумілий зміст події для зірок
31) Роздрукувати, підписати і зареєструвати у міській державній адміністрації повідомлення про проведення акції – за день до акції
32) Провести акцію у призначений день – 16 квітня
33) Підвести підсумки акції
34) Опублікувати результати акції на сайті і в соціальних мережах
35) Розіслати прес-реліз із результатами акції
36) Провести
заключну прес-конференцію, оголосити результати акції, звернутись до
людей із закликом не смітити і роздільно збирати сміття:
36.1) Зірки
36.2) Камери
37) Відсвяткувати із командою проведення акції
38) Зібратись із координаторами парків на пікнік для неформального обговорення:
38.1) як відбувалось прибирання у їх парках
38.2) як люди реагували на прибираючи, на тих, хто збирає підписи під зверненнями, на тих, хто закликає долучитись до прибирання
38.3) отриманий досвід