Зимові шини з поліпшеним зчепленням з дорожним полотном

Просмотров: 1179 1 16.01.2011 в 11:43:51 Новости группы

Український винахідник з Запорозької області розробив зимові шини призначені для поліпшення зчеплення коліс транспортних засобів з дорожнім полотном при несприятливих погодних умовах: дощ, сніг, ожеледиця. Ресурс роботи зимових шин збільшений за рахунок забезпечення рівномірності зношування протектора й робочої поверхні колеса, що відповідно підвищує коефіцієнт зчеплення коліс з дорогою.

Автор надасть дозвіл (виключну ліцензію) на використання об’єкту інтелектуальної власності.

 Для поліпшення прохідності автомобіля в зимовий період у цей час використовують шиповані й нешиповані зимові шини. Відмінною рисою нешипованих шин є наявність численних прорізей – ламелей на зовнішній поверхні протектора. У плямі контакту шини з дорогою ці прорізи ощетинюються десятками гумових кромок, кожна з яких чіпляється за мікронерівності на снігу і навіть на гладкому льоді. Істотним недоліком таких шин є те, що м’який протектор має погіршене зчеплення на асфальті – ламелі при більших бічних і поздовжніх навантаженнях просто складаються, і шина починає сковзати.

Шипована гума в умовах ожеледі і накатанного снігу має більш високий коефіцієнт зчеплення коліс із дорогою. Однак у реальних умовах бездоріжжя й нерівномірного забруднення дороги, особливо на гладкому асфальті шипи швидко зношуються і вириваються.

В якості робочої поверхні запропонованих зимових шин виступають паралельні металеві пластини, вмонтовані в шаховому порядку в протектор. Пластини кріпляться до основи, розміщеної між каркасом і протектором. Між каркасом і протектором проходять прорізи, які разом з металевими пластинами розташовані під кутом щодо напрямку руху колеса для відведення снігу, льоду і води.

Завдяки такому розташуванню прорізей і пластин, які мають можливість зсуву в прорізах, забезпечується контакт зчеплення робочих органів з дорогою. Крім того, внаслідок зношування пластин разом із протектором і одночасного загострення робочої поверхні забезпечується сталість коефіцієнта зчеплення коліс незалежно від нерівномірності покриття дороги.

Інновації і переваги пропозиції:

Прорізь в момент розташування її перпендикулярно дорозі, вкритій льодом, дає можливість пластинам роздаватись, тим самим утворюючи хороший контакт зчеплення робочих органів з дорогою.

За такої конструкції зимових шин робочі органи у вигляді пластин будуть стиратися разом з протектором, одночасно загострюючи робочу поверхню, що і забезпечить постійно високий коефіцієнт зчеплення, незважаючи на зміни покриття дороги.

Технологічні ключові слова:

Автодорожній транспорт; Технології пасажирських і вантажних перевезень; Конструювання транспортних засобів; Автодорожні транспортні засоби

Короткі коди сфер ринкового застосування:

Споживчі товари; Автозапчастини; Транспорт, перевезення; Транспортні засоби, транспортне устаткування і запчастини

Поточна стадія розвитку:

НДР, лабораторні випробування

Права інтелектуальної власності:

Патент отриманий

Коментарі, дата і номер патенту, якщо є:

Патент України на корисну модель, 2009 рік.

Тип потрібної співпраці:

Ліцензійна угода; Спільна подальша розробка; Угода про спільне підприємство; Адаптація технології на нові матеріали; Фінансові ресурси

Тип шуканого партнера:

Підприємство, яке готове спільно виробляти та реалізовувати технологію, потенційний інвестор або покупець майнових прав інтелектуальної власності. Можливі нові розробки у співавторстві.

Сфера діяльності партнера:

Машинобудування, автомобілебудування, виробництво шин для легкових та спортивних автомобілів.

Задачі, що стоять перед партнером:

спільне виробництво та реалізація виробів, фінансування

Країни, яким надається перевага:

Україна, Росія, Білорусь та інші країни СНД.

Вид організації:

Всеукраїнська громадська організація "Асоціація технологічних менеджерів і брокерів України”

Організація / Тип компанії:

Технічний центр / Центр передачі технологій

Розмір організації:

10-50 співробітників | автор один.

 

Як що ви зацікавлені в співпраці з автором, готові підписувати відповідні угоди - звертайтесь до вповноваженого автором представника, технологічного менеджера Рудницького Євгена Анатолійовича.

Контакти: Через контактну форму cайту Національної мережі трансферу технологій http://nttn.org.ua/?idm=32&lng=1&idc=46&idp=33   або за телефоном +38(068)114-14-99,  +38(067)45-75-423 (Рудницький Є.А.)

Переглянути схеми та малюнки можна на сайті Профспілки винахідників та інноваторів: http://tuii.org/content/zimovi-shini-z-polipshenim-zcheplennyam-z-dorozhnim-polotnom

 

Текст технологічної пропозиції російською мовою можна знайти на сайті Національної мережі трансферу технологій http://nttn.org.ua/?idm=32&idc=46&idp=33&lng=2

Источник: сайт міста Добропілля

Метки: инновации




Система комментирования SigComments
avatar
1 Vlados • 16:11:55, 17.01.2011
Вот вам и тея кто хочет стать миллионером)
ComForm">
avatar
Наверх