22, Неділя - 16:19:15
Український винахідник з Запорозької області розробив зимові шини призначені для поліпшення зчеплення коліс транспортних засобів з дорожнім полотном при несприятливих погодних умовах: дощ, сніг, ожеледиця. Ресурс роботи зимових шин збільшений за рахунок забезпечення рівномірності зношування протектора й робочої поверхні колеса, що відповідно підвищує коефіцієнт зчеплення коліс з дорогою. Автор надасть дозвіл (виключну ліцензію) на використання об’єкту інтелектуальної власності. Для поліпшення прохідності автомобіля в зимовий період у цей час використовують шиповані й нешиповані зимові шини. Відмінною рисою нешипованих шин є наявність численних прорізей – ламелей на зовнішній поверхні протектора. У плямі контакту шини з дорогою ці прорізи ощетинюються десятками гумових кромок, кожна з яких чіпляється за мікронерівності на снігу і навіть на гладкому льоді. Істотним недоліком таких шин є те, що м’який протектор має погіршене зчеплення на асфальті – ламелі при більших бічних і поздовжніх навантаженнях просто складаються, і шина починає сковзати. Шипована гума в умовах ожеледі і накатанного снігу має більш високий коефіцієнт зчеплення коліс із дорогою. Однак у реальних умовах бездоріжжя й нерівномірного забруднення дороги, особливо на гладкому асфальті шипи швидко зношуються і вириваються. В якості робочої поверхні запропонованих зимових шин виступають паралельні металеві пластини, вмонтовані в шаховому порядку в протектор. Пластини кріпляться до основи, розміщеної між каркасом і протектором. Між каркасом і протектором проходять прорізи, які разом з металевими пластинами розташовані під кутом щодо напрямку руху колеса для відведення снігу, льоду і води. Завдяки такому розташуванню прорізей і пластин, які мають можливість зсуву в прорізах, забезпечується контакт зчеплення робочих органів з дорогою. Крім того, внаслідок зношування пластин разом із протектором і одночасного загострення робочої поверхні забезпечується сталість коефіцієнта зчеплення коліс незалежно від нерівномірності покриття дороги. Інновації і переваги пропозиції: Прорізь в момент розташування її перпендикулярно дорозі, вкритій льодом, дає можливість пластинам роздаватись, тим самим утворюючи хороший контакт зчеплення робочих органів з дорогою. За такої конструкції зимових шин робочі органи у вигляді пластин будуть стиратися разом з протектором, одночасно загострюючи робочу поверхню, що і забезпечить постійно високий коефіцієнт зчеплення, незважаючи на зміни покриття дороги. Технологічні ключові слова: Автодорожній транспорт; Технології пасажирських і вантажних перевезень; Конструювання транспортних засобів; Автодорожні транспортні засоби Короткі коди сфер ринкового застосування: Споживчі товари; Автозапчастини; Транспорт, перевезення; Транспортні засоби, транспортне устаткування і запчастини Поточна стадія розвитку: НДР, лабораторні випробування Права інтелектуальної власності: Патент отриманий Коментарі, дата і номер патенту, якщо є: Патент України на корисну модель, 2009 рік. Тип потрібної співпраці: Ліцензійна угода; Спільна подальша розробка; Угода про спільне підприємство; Адаптація технології на нові матеріали; Фінансові ресурси Тип шуканого партнера: Підприємство, яке готове спільно виробляти та реалізовувати технологію, потенційний інвестор або покупець майнових прав інтелектуальної власності. Можливі нові розробки у співавторстві. Сфера діяльності партнера: Машинобудування, автомобілебудування, виробництво шин для легкових та спортивних автомобілів. Задачі, що стоять перед партнером: спільне виробництво та реалізація виробів, фінансування Країни, яким надається перевага: Україна, Росія, Білорусь та інші країни СНД. Вид організації: Всеукраїнська громадська організація "Асоціація технологічних менеджерів і брокерів України” Організація / Тип компанії: Технічний центр / Центр передачі технологій Розмір організації: 10-50 співробітників | автор один.
Як що ви зацікавлені в співпраці з автором, готові підписувати відповідні угоди - звертайтесь до вповноваженого автором представника, технологічного менеджера Рудницького Євгена Анатолійовича. Контакти: Через контактну форму
cайту Національної
мережі трансферу технологій http://nttn.org.ua/?idm=32& Переглянути схеми та
малюнки можна на сайті Профспілки винахідників та
інноваторів: http://tuii.org/content/ Текст технологічної пропозиції російською мовою можна знайти на сайті Національної мережі трансферу технологій http://nttn.org.ua/?idm=32& Источник: сайт міста Добропілля Метки:
|