9.00- 9.30
|
Взаємопрезентація і планування. Уточнення рівня знань, навичок, досвіду учасників,
їх очікувань і остаточне
узгодження плану тренінгу.
Прослушать
|
9.30-10.00
|
Уніфікація термінів, понять і концепцій фандрейзингу. Міфи, ілюзії, реалії і ОНО (особливості національних
особливостей).
|
10.00-11.15
|
Симфонія соціального маркетингу та філантропії. Приватна та корпоративна філантропія,
мотиви благодійників. Этичні та законодавчі
норми залучення благодійних ресурсів.
|
11.15-11.30
|
Перерва на
каву
|
11.30-12.00
|
Складові успішного фандрейзингу: мікро-і макросередовище
організації, соціальна інформація,
маркетинг, PR, соціальне
партнерство.
|
12.00-13.00
|
Соціальний маркетинг «крізь жар душі і хлад розуму». Теорія і практика взаємодії зі стейкхолдерами. Методи, способи, інструменти та
інновації - кращі вітчизняні та зарубіжні практики.
|
13.00-14.00
|
Обід.
|
14.00-16.00
|
Стратегії, методи та інструменти фандрейзингу. Збір коштів у скарбнички, мейлінг,
телефандрейзинг, прямий та персональний фандрейзинг.
|
16.00- 16.15
|
Перерва на
каву
|
16.15-17.00
|
Від
фандрейзингу до
френдрейзингу. Система
підтримки лояльності.
|
17.00-17.30
|
Менеджмент довіри. Технології відкритості, прозорості, звітності та перевіряємості.
|
17.30- до останнього питання
|
«Прокляті» питання фандрейзингу. Складові успіху. Анатомія невдач. Відповіді на питання. Розбір «польотів» (попереднього досвіду та намірів).
|
Дата
проведення тренінгу: 11
червня 2011 р. 9:00
Місце
проведення : м.Добропілля, Центральна міська бібліотека вул.Першотравнева, 121
Тренер: Рогалін Яків Фридрихович, директор
Донецького міського благодійного фонду "Доброта”
Источник: сайт міста Добропілля
Система комментирования SigComments
|