Я хочу запропонувати зацікавленим особам та організаціям почати використовувати сервіс SMSinfo у своїх некомерційних проектах.
Алгоритм роботи сервісу у загальному вигляді:
Людина відправляє СМС на номер 4647. Вартість СМС
стандартна (33-37 коп залежно від оператора). СМС має починатись з
ключового слова, який буде закріплений за вами
СМС оброблюється за заданим сценарієм (дивіться описи сценаріїв нижче).
Щоб протестувати, відправте смс зі словом smsinfo на 4647.
Реальні можливості використання SMSinfo:
Отримувати СМС-повідомлення, які починатимуться з вашого
ключового слова (або, для твіттерян, з хеш-тегом). Себто повідомлення,
які будуть починатись з певного слова, потраплятимуть у вашу скриньку
на сайті smsinfo
Обробляти ці вхідні повідомлення можна
далі таким чином: o автоматично — відправлятиметься максимум 3 СМС з
наперед заданим текстом. Приклади застосування: збір бази даних
учасників/реєстрація учасників на подію, надсилання певної інформації,
яка пов’язана з ключовим словом (наприклад, колись я пропонував consumerInfo.org.ua інфосервіс по домішках в харчовій продукції Exxx), акумулювання інформації.
передача в RSS — на основі вхідних СМС створюється RSS потік, який надалі можна подавати на інші сайти або в той же твіттер (через сервіс RSStoTwitter або http://twitterfeed.com).
Приклади застосування: СМС-чат (на великих екранах або як віджет на
вашому сайті/блозі), оновлення власного твіттера, збір інформації від
представників в регіонах і відображення новин через геокодування на
карті (приклад реалізації).
акції розіграшів призів серед тих хто відправить СМС з кодом акції (або унікальним згенерованим кодом)
передача на інший сайт для подальшої обробки на основі API. Також є готовий модуль для Друпала (який ми використовуємо у всіх наших проектах).
здійснення
СМС розсилок — можна здійснювати СМС розсилки як по базі отриманих СМС
так і завантажувати власні таблиці з СМС номерами та здійснювати
розсилки. Цей сервіс платний. Вартість залежно від обсягу, максимум 20
коп. за СМС.
Завантажувати базу вхідних СМС повідомлень
Як СМС вже використовують в соціальних проектах в інших країнах:
Фермери отримують інформацію про ціни на продукцію до того як виїжджають на ринки.
НДО відправляють ВІЛ-інфікованим нагадування про відвідування лікарів.
Молодь, яка живе в нетрях Найробі, отримує СМС нагадування про нові робочі місця.
Запис людей у групи прибічників організації та комунікації з ними по СМС.
Більше про приклади читайте у відповідній категорії на моєму блозі.