23, Понеділок - 08:39:30
Формація Garage Gang представляє
Міжнародну мистецьку ініціативу про жінок світу за участю Реджін Дефорж, Софії Андрухович, Трішії Уорден, Лайми Гейдар, Саши Кольцової, Влади Ралко
Київ 23 квітня / Львів 25 квітня / Одеса 27 квітня / Сімферополь 28 квітня / Харків 30 квітня
17 націй 27 фотографів понад 200 жінок 21 виставкова локація 13 музичних гуртів 1 казкар поети на вулицях жива бібліотека
об'єднаються щоб поговорити про те ЯК ВОНА МОЖЕ ФОРМУВАТИ НАШЕ МАЙБУТНЄ?
На початку нової доби жінка більшою мірою, ніж будь-коли, формулює споживацьку політику суспільства, і таким чином визначає приорітетність загальнолюдських цінностей, задає основний імпульс рушійним силам в економіці та культурі. 23 - 30 квітня 2010 року формація Garage Gang (проекти Sunday Борщ, Big Idea) розпочинає міжнародну мистецьку ініціативу Жінка Woman 3000, у якій взяло участь понад 200 жінок з 17-ти країн, з якими працювало 27 фотографів з Аргентини, України, Росії, Ізраїлю, Іспанії, Італії, Японії, Франції, Швеції, Румунії, Канади, США, Німеччини, Туреччини, Австралії, Нідерландів. Наша держава посідає одне з провідних місць у Європі за рівнем освіти жінок. Незважаючи на це, доступ жінок до політичної та економічної влади є далеко не пропорційним до їхньої кількості, потреб і суспільного внеску. Увага уряду до проблем, пов’язаних із практикою реалізації ґендерної політики в Україні, частково позначилася, зокрема, й у співпраці з міжнародними агенціями в межах таких проектів як "Права жінок та дітей в Україні – комунікаційний компонент", розпочатого в Україні у вересні 2009 року в межах Програми ЄС "Права жінок та дітей в Україні". Замовником проекту є Міністерство України у справах сім'ї, молоді та спорту, фінансується він Європейським Союзом, бюджет проекту – 5 млн євро. Наукові дослідження на згадану тему здійснюються невеликою групою інтелектуалів, яким закидають копіювання західного підходу щодо визначення проблематики і методик, а також повне нехтування суспільно-політичними особливостями української культури в аспекті ґендерних ролей. Задля фактичного розширення меж сприйняття жінок у суспільстві не менш важливо, щоб відбулися зміни у ставленні жінок до самих себе. Активніша участь жінок як у технічній, так і в керівній сферах комунікацій і ЗМІ надасть можливість у майбутньому розширити уявлення про відчуття, життя й потреби самих жінок як рівних партнерів чоловіків-професіоналів у різних сферах діяльності. ЗМІ, безумовно, відіграють важливу роль у формуванні образу жінки. Загальний образ суспільства створюється У п’яти великих містах України (Київ, Львів, Одеса, Сімферополь, Харків) в межах проекту Жінка Woman 3000 пройдуть дискусії "Жінка в сучасному суспільстві: пошук шляхів самореалізації” за участю Мар’яни Савки, Лайми Гейдар, Тамари Марценюк, Аврори Огородник, Ольги Балашової та ін. Центральним завданням проекту Жінка Woman 3000 в Україні є визначення ролі жінки в суспільстві та дослідження соціальної типізації процесів трансформації та оновлення цієї ролі. ВІДЕО КАНАЛ ДЛЯ РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ІДЕЇ http://vimeo.com/user635311/ _
Garage Gang | boutique of multi-disciplinary initiatives | Kyiv | 22 Mezhygirska Str, office 16
Источник: сайт міста Добропілля
|