2, Субота - 15:40:18
Протягом 2018 року до виконавчого комітету Добропільської міської ради надійшло 363 звернення громадян, що на 191 звернення менше, ніж у 2017 році (554 звернень). На особистому прийомі громадян протягом року до міського голови звернулося 220 мешканців міста, від яких надійшло та розглянуто 200 звернень різної тематики, в тому числі колективні звернення - 33. Зазначимо, що у більшості колективних звернень громадяни порушують питання житлово-комунального господарства: благоустрій прибудинкових територій, освітлення вулиць, ремонт доріг та тротуарів, ремонт покрівель, мереж водопостачання-водовідведення і теплопостачання. За звітний рік позитивно вирішено 233 питання. Надано роз'яснень на 130 питань. У виконкомі міської ради забезпечуються заходи щодо оперативного реагування на отримані через Контактний центр звернення. За звітний період 532 телефонних звернення прийнято до роботи та забезпечено відповідне реагування. Також на виїзному мобільному офісі УСЗН прийнято 7177 звернень. Всі звернення опрацьовані вчасно. До вирішення питань залучалися відділи та управління міської ради, керівники комунальних підприємств міста. Джерело: https://mrd.gov.ua Мітки:
|