Через розповсюджені шахрайські схеми втратила свої заощадження мешканка Добропілля. Жінці зателефонував невідомий, який представився працівником служби безпеки банку та повідомив, що хтось активно здійснює оплату товарів в інтернет-мережі з її банківського рахунку.
Аби негайно припинити протиправні дії, треба зняти всі гроші з картки, а потім знов покласти. При цьому, «працівник банку» запевнив, що тоді кошти вже будуть у безпеці. Розгублена добропільчанка, продовжуючи спілкуватись з незнайомцем, вирушила до найближчого банкомату і зняла зі своєї картки 18 тисяч гривень. А потім, діючи за вказівками, жінка поклала на картку 8 тисяч гривень. Телефонуючий продовжував настоювати, щоб вона негайно поклала на рахунок всю зняту суму.
Однак, остання вирішила переконатись, що 8 тисяч з’явились на її рахунку. Перевіривши рахунок, жінка переконалась, що він порожній і гроші не зараховані. Тим часом, «працівник банку» поклав слухавку й виявився поза зоною досяжності. Потерпіла зрозуміла, що потрапила в шахрайську пастку.