В одному з травневих номерів ми повідомляли, що краєзнавець Павло Белицький на сайті Покровської міської ради зареєстрував петицію про відновлення приміських поїздів зі станції Покровськ до Добропілля та Дубового. Петиція набрала необхідну кількість голосів, 175, і її розглянув міський голова.
Влада Покровська звернулася до Укрзалізниці, адже саме це відомство призначає та скасовує поїзди. Залізничники зробили класичну відписку – рейки вкладені наприкінці 50-х років минулого століття, непридатність дерев’яних шпал складає 60%, дільниця має прострочений термін капітального ремонту колії, треба виконати ремонтно-колійні роботи, а тому відновлення пасажирського руху по маршруту Покровськ – Добропілля – Дубове на разі передчасне. Тобто, проблему Укрзалізниця знає, а вирішувати її не поспішає.
Зараз зі станції Легендарна, що у Новодонецькому, до Дубового не курсує жоден товарний потяг, тому не дивно, що місцеві жителі потроху розбирають колію на металобрухт. Також незрозуміло, чому з огляду на бойові дії у Донбасі цю дільницю не підтримують у належному стані.
Та все ж зрушення на ділянці від Мерцалового до Легендарної відбулися. Років з два тому був оновлений переїзд через залізницю за Ганнівкою – вирубали кущі та дерева, побудували новий будиночок для чергового. Можна було навіть подумати, що якусь платформу побудують. Та все виявилося простіше – тодішній очільник Донеччини Павло Жебрівський часто їздив дорогою з Краматорська на Добропілля, йому не сподобався занедбаний вигляд будинку та переїзду, і після розмови з керівництвом Донецької залізниці відбулися зміни. Можливо, це перший дзвіночок, і колись-таки потяг до Дубового поїде?