1 квітня 2019 року відбулася апаратна нарада під головуванням в.о. начальника Добропільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Неоніли Пітик за участі заступника начальника управління Наталії Громило та керівників структурних підрозділів. Обговорювалися питання виконавської дисципліни, щодо проведення перерахунку пенсій з 01.04.2019, виплати субсидій, впорядкування архівів пенсійних справ управління, формування місячної та квартальної звітності, тощо.
01.04.2019 – в.о. начальника управління Н. Пітик взяла участь в апаратній нараді при голові Добропільської райдержадміністрації.
02.04.2019 – заступник начальника відділу обслуговування громадян № 1 К. Шевелєва надала консультації мешканцям Шахівської сільської ради в Центрі надання адміністративних послуг.
03.04.2019 – в.о. начальника управління Н. Пітик взяла участь у засіданні колегії Добропільської райдержадміністрації.
04.04.2019 – в.о. начальника управління Н. Пітик провела виїзний прийом громадян, зустріч у трудовому колективі та заняття «Школа майбутнього пенсіонера» у Добропільській сільській раді.
05.04.2019 – заступник начальника управління Н. Громило взяла участь у засіданні комісії Добропільської міської ради з питань призначення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.
За минулий тиждень:
- до керівництва управління на особистий прийом звернулося 9 осіб;
- працівники юридичного відділу взяли участь у 7 судових засіданнях по захисту прав ПФУ як державного органу;
- відділом обслуговування громадян № 1 зареєстровано 386 звернень, що на 14 % менше, ніж за попередній тиждень (449 звернень). Прийнято: 40 заяв на перерахунок пенсій, 15 – на первинне призначення пенсії, 1 особа надала заяву про взяття на облік з інших регіонів України, за виготовленням електронного пенсійного посвідчення звернулась 35 осіб, 4 – за поновленням виплати пенсій;
- на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України за тиждень зареєстровано 23 особи;
- 26 осіб надали заяву на смс-інформування;
- кількість громадян, які отримали консультації та надали необхідні документи за допомогою електронної черги, складає 11 осіб;
- засобом скайп-зв’язку скористалася 1 особа.