2, Субота - 21:24:43
З початку 2017 року фахівцями Добропільського міського центру зайнятості було проведено 14 уроків вибору професії, в яких взяли участь 348 учнів випускних класів. Відбулося 2 профінформаційні семінари для батьків учнів випускних класів. Добропільський міський центр зайнятості тісно співпрацює з відділами освіти Добропільської міської ради та райдержадміністрації в питаннях професійного самовизначення старшокласників. І ось, традиційно, 10.05.2017 року відбулося засідання круглого столу з психологами на тему «Профорієнтація та професії майбутнього» Захід відкрила директор центру зайнятості Вікторія Бугаєць. Її заступник – Тетяна Яцура, ознайомила присутніх зі станом регіонального ринку праці та послугами, які надає служба зайнятості клієнтам. Надала інформацію про нові форми роботи із застосуванням онлайн-технологій, зупинилась на онлайн-ресурсах служби зайнятості. Профконсультант Наталя Кузьміна ознайомила присутніх з результатами соціологічного опитування щодо професійних намірів та бізнес-мислення майбутніх випускників загальноосвітніх шкіл Донецької області, яке проводилося Донецькою службою зайнятості. Було розглянуто діаграми, наведені за результатами анкетування, які наглядно презентують відповіді учнів випускних класів на деякі питання. Під час обговорення вирішили, що профорієнтаційна робота повинна активніше проводитись не тільки в випускних класах, а починаючи з молодшої школи. Також необхідно активізувати профорієнтаційну роботу серед батьків учнів. Для використання в роботі психологам було запропоновано інформаційний довідник Атлас нових професій для України. Наталя Кузьміна зупинилася на розділах, які є в довіднику, та чим вони стануть у нагоді в профорієнтаційній роботі з учнівською молоддю та їх батьками. Адже саме сьогоднішнім випускникам доведеться опановувати професії майбутнього. Результатом роботи круглого столу стала спільна резолюція, яка визначила основні напрямки співпраці шкільних психологів та фахівців центру зайнятості в питаннях профорієнтації. Джерело: http://shkvarki.org Мітки:
|