21, Четвер - 20:29:07
У середніх та старших класах фізику, біологію та хімію планують об’єднати в одному інтегрованому STEM-курсі. Один із предметів на вибір школи зможуть викладати поглиблено. Про це міністр освіти Лілія Гриневич розповіла, відповідаючи на питання користувачів Facebook. Разом з тим, вона зауважила, що це поки може відбуватись лише у вигляді експериментів. У пілотних школах, які першими запровадити інтегровані курси, найбільший успіх мало поєднання історії Україні та всесвітньої історії, адже їх переважно викладає один учитель. «Вивчати таку кількість предметів, а сьогодні у нас старшокласники вивчають 23-24 предмети, дуже складно і головне — це не дає їм можливості зосередитись на тих предметах, які їм треба готувати для зовнішнього незалежного оцінювання, які їм більш природовідповідні. І тому ми дотримуємось того, що має бути палітра пропозицій, яку може обирати педагогічна рада в залежності від специфіки закладу або навіть окремих класів за певними профілями», — сказала міністр. Також вона наголосила, що міністерство намагається пропагувати інтеграцію предметів особливо у початковій школі, зокрема, у першому класі. «Тому що маленька дитина, яка приходить до школи, вона цю цілісну картину світу краще відчуває і розуміє, ніж коли її починають дробити. Саме тому і з’явився курс „Я досліджую світ“, коли через відповідні теми дитина отримує необхідні знання і уміння з різних сфер і галузей», — сказала міністр освіти. Разом з тим Лілія Гриневич підкреслила, що для повноцінної інтеграції предметів в школі необхідно готувати вчителів. За її словами, зробити це у початковій школі легше, оскільки дітей навчає один учитель. «Якщо ми говоримо про вчителів природничих предметів, де є фізик, хімік та біолог, і припустимо в гуманітарному ліцеї, де діти концентруються на інших предметах і хотіли б обрати один інтегрований курс. Питання — хто буде його навчати?.. Необхідно специфічно навчати вчителів. Є такі приклади в провідних освітніх системах, де робиться інтегрований STEM курс, але крім того може викладатись окремий предмет фізика, хімія або біологія, як поглиблений. Тобто повинні бути різні моделі на вибір» — резюмувала міністр освіти Лілія Гриневич. Джерело: https://socportal.info Мітки:
|