25, Понеділок - 00:26:28
Для забезпечення платників податків безкоштовними ключами електронного цифрового підпису Державною податковою службою України створено Центр сертифікації ключів. 28 травня 2012 року Центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби України пройшов процедуру акредитації та отримав статус Акредитованого центру сертифікації ключів (АЦСК ІДД ДПС).
Офіційний сайт Акредитованого Центру сертифікації ключів http://www.cskidd.gov.ua В Донецькій області створено сектор реєстрації користувачів при Центрі сертифікації ключів ДПС України, який розташований у приміщені Центра обслуговування платників податків при ДПІ у Калінінському районі м.Донецька Донецької області ДПС за адресою: 83017, м.Донецьк, бульвар Шевченко, буд.26 «б», 1 поверх, вікна реєстрації користувачів ЕЦП № № 9-11, телефон (062) 340-83-32. Режим роботи регіонального сектору з реєстрації користувачів: понеділок - четвер з 9:00 до 16:30 перерва – з 13:00 до 13:45 п’ятниця - з 9:00 до 16:00 перерва – з 13:00 до 13:45 субота, неділя – вихідні дні. Напередодні святкових і нерабочих днів тривалість роботи скорочується на одну годину. Для реєстрації та отримання посиленого сертифікату відкритого ключа необхідно: Для заявника – юридичної особи: *заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання посиленого сертифіката ключа встановленого зразку (дозвіл на використання персональних даних підписувача) для реєстрації підписувача у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД ДПС та формування посиленого сертифікату відкритого ключа; *оригінал статуту юридичної особи (положення про установу, філію) або його нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення); *копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а для відокремлених підрозділів юридичної особи (філії, представництва) надається копія довідки з управління статистики про внесення відомостей про відокремлений підрозділ до ЄДРПОУ; *документи, що підтверджують повноваження керівника заявника (копія наказу про призначення тощо); *документи, що підтверджують належність підписувача до юридичної особи – заявника та його повноваження, засвідчені печаткою та особистим підписом керівника юридичної особи; *копії паспортів заявника та підписувачів (копії 1-4 сторінок), засвідчені власноручними підписами власників паспортів; *копія облікової картки платника податків* (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО керівника та головного бухгалтера) у разі, якщо формуються сертифікати для керівника та бухгалтера. Для заявника – фізичної особи (фізичної особи – підприємця): *заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання сертифіката ключа встановленого зразку та дозвіл на використання персональних даних підписувача для реєстрації підписувача у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД ДПС та формування посиленого сертифікату відкритого ключа; *копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; *паспорт та копію паспорту заявника (копії 1-4 сторінок), засвідчену власноручним підписом власника; *копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО). * у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається. Для реєстрації ключів електронно-цифрового підпису платникам податків потрібно звернутись до сектору реєстрації користувачів з зазначеним вище комплектом документів та власними носіями (змінний флеш-носій або CD/DVD-диск для запису) для отримання особистих ключів з розрахунку один носій на кожний особистий ключ. За довідками звертатися за телефоном (06277) 2-88-72 до сектору взаємодії із ЗМІ тагромадськістю Добропільської ОДПІ Cектор взаємодії зі ЗМІ та громадськістю Добропільської ОДПІ Джерело: сайт міста Добропілля Мітки:
|