«Вашу картку заблоковано», «Ваша телефонна сім-картка не активна» - саме після отримання таких смс-повідомлень та подальшого спілкування із «менеджерами» банків 10500 гривень втратив покровчанин та 15 тисяч гривень мешканець Добропілля. За обома фактами крадіжки грошей правоохоронці відкрили кримінальне провадження.
До чергової частини Покровського відділу поліції звернувся житель Покровська, який поскаржився на те, що невідома особа незаконно заволоділа його грошима.
З’ясувалось, що напередодні потерпілий отримав смс про те, що його банківську карту заблоковано. Замість того, щоб зателефонувати на Гарячу лінію банку і дізнатись в чому справа, покровчанин подзвонив на номер телефону, який був вказаний в тому ж повідомленні. Незнайомець запевнив, що допоможе вирішити проблему із карткою, для цього її власнику лише необхідно повідомити її CVV-код. Не запідозривши в цьому нічого дивного, потерпілий назвав цифрову комбінацію і через кілька хвилин отримав смс із повідомленням, що з рахунку знято 10 тисяч 500 гривень. Зрозумівши, що це справа рук «менеджера- помічника», покровчанин вирушив за допомогою до поліції.
З банківської карти 47-річного жителя Добропілля також раптово зникли гроші, однак виявив він це після того, як відновив заблоковану напередодні телефонну сім-карту. Потерпілий розповів правоохоронцям, що в офісі мобільного оператора йому порадили перевірити банківський рахунок «прив’язаний» до телефонного номеру, бо за словами консультантів, вже неодноразово траплялися випадки, коли спочатку «сімка» клієнтів ставала не активною, а потім зникали гроші. Добропільчанин прислухався до поради і перевірив свій рахунок. Саме тоді чоловік дізнався, що з в нього зникли 15 тисяч гривень, які знаходились на рахунку.
За обома фактами правоохоронцями відкриті кримінальні провадження за ч.1 ст. 185 «Крадіжка» Кримінального кодексу України. Санкція статті передбачає для злодіїв покарання у вигляді до 3-х років позбавлення волі.