2, Субота - 23:40:23
На базі методичного кабінету відділу освіти Добропільської міської ради пройшло засідання науково-методичної комісії практичних психологів та соціальних педагогів з теми «Психолого-педагогічний супровід інклюзивної освіти». В ході методичного меседжа методист психологічної служби МК Гордієнко І.М. акцентувала увагу слухачів на нормативно - правовому забезпеченні інклюзивної освіти. Досвідом створення інклюзивного освітнього простору, системи психологічного супроводу дітей з психофізичними вадами в освітньому закладі з інклюзивним навчанням поділилися фахівці психологічної служби Добропільського НВК «Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 4 з поглибленим вивченням окремих предметів – дошкільний навчальний заклад» Бикова Т.М., Разумовська – Михалко П.В., Курій К.С., вчитель – дефектолог, логопед, Валента Я.П., спеціальний психолог, дефектолог. В ході лекційного модуля Бикова Т.М. розкрила необхідність створення спеціальних умов для дітей з особливими освітніми потребами при включенні їх до освітнього середовища, значущість готовності педагогів та психологів до роботи в умовах інклюзії. Під час психологічного практикуму «Робота психолога в команді щодо створення ІПР дитини з ООП» фахівці психологічної служби міста опрацювали складові діяльності психолого-педагогічної команди освітнього закладу, що здійснює супровід, отримали неоціненний досвід організації мультидисциплінарного підходу в роботі, яким поділилися практичні психологи НВК№4, неодноразово презентований на рівні міста, області, який представлений у практико-орієнтованому збірнику ДОІППО «Моделювання психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу: від теорії до практики» Учасники оцінили науковість та значущість теоретичного і практичного матеріалу, представленого на семінарі, форму організації та проведення засідання НМК, яке сприяло підвищенню рівня професійної компетентності практичних психологів, формуванню готовності до впровадження інклюзивної освіти. Джерело: http://viddilosvitydmr.at.ua Мітки:
|