2, Субота - 17:29:08
Сучасне позашкілля є освітньо-виховним простором, де діти мають змогу постійно реалізовувати набуті під час занять за інтересами знання, адже позашкільні заклади доповнюють шкільну освіту та створюють позитивне виховне середовище для дітей. ЦДЮТ виступає гнучкою виховною інфраструктурою, спроможною здійснювати виховання громадянина незалежної України - творчої особистості, здатної вдосконалювати себе та свою країну. Педагогічний колектив Центру докладає максимум зусиль для того, щоб вихованці мали змогу поряд з розвитком своїх здібностей, творчого зростання залучитись до глибин національної культури, поринути у дивовижний світ народного мистецтва, промислів, традицій. Саме тому, 4 листопада педагоги Добропільського ЦДЮТ стали активними учасниками інтенсивного навчального заходу у формі «Workshop» за темою: «Інтерактивні методи роботи в системі національно-патріотичного виховання гуртківців в умовах сучасного позашкільного простору». Не всі батьки знають, що діти мислять інакше, ніж дорослі. У них переважає образне, а не логічне мислення, тому діти запам'ятовують те, що вони можуть уявити. Малювання відображає не тільки те, що доступне безпосередньому зоровому сприйняттю, але й передає розвиток подій у часі, певну фабулу, розгорнуту оповідь, розкриває духовний склад людини, її психологію. Тому педагоги на деякий час перетворилися на дітей та виразили свій внутрішній світ, свої патріотичні почуття через малювання сумісної картини. У житті потрібно вміти відстояти свою позицію, переконувати інших, намагатися дотримувати свого слова. Тож педагоги сформулювали аргументи, висловити думки з дискусійного питання «Що і як впливає на національно-патріотичне виховання особистості у сучасному суспільстві» у виразній і стислій формі за методом «Прес». Музична імпровізація у «Вітальні українських пісень» не залишила байдужим жодного. Педагоги Центру поділилися власним досвідом з формування патріотизму у гуртківців через «Стрічки патріотичних ставлень». Також опанували такий універсальний, швидкий і потужний інструмент для аналізу, синтезу й узагальнення інформації, як сінквейн, за допомогою якого фіксувалася емоційна оцінка та опис миттєвих вражень, відчутті, асоціацій за такими темами: держава, громадянин, зрадник, батьківщина, оберіг. Держава будується не в майбутньому, вона будується сьогодні. Тому педагоги ЦДЮТ почали втілювати в життя свої мрії, створивши стежинку із маленьких кроків-чобітків, яка вистелила Україні широкий шлях до щасливого майбутнього. Наприкінці заходу кожен з учасників мав можливість виразити те відчуття від воркшопу, яке він заклав до основи «Піраміди позитивних вражень». Джерело: http://dobr-cdut.jimdo.com Мітки:
|