2, Субота - 23:29:33
Податківці Добропільщини не залишають поза увагою звернення громадян.
Створення необхідних умов для реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення або особистий прийом та обов’язкове одержання обґрунтування відповіді на нього – один з пріоритетних напрямів у роботі податківців Добропільської ОДПІ. У роботі з письмовими й усними зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд для оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників та запобігання порушень у сфері податкового законодавства, повною мірою реалізуючи при цьому визначені законодавством повноваження. Так, кількість письмових звернень від громадян, що надійшли до Добропільської ОДПІ у січні-жовтні 2011 року, становить 32, що на 21 звернення більше порівняно з аналогічним періодом 2010 року ( 9 письмових звернень ). Колективних звернень та скарг не надходило. Найчастіше громадяни у своїх зверненнях порушували питання, пов’язані з реєстраційними номерами облікових карток – 28, або 88%, щодо інформування про ухилення від сплати податків – 2, або 6,3% від загальної кількості заяв, податок на доходи фізичних осіб – 1 заява, або 3,1% та щодо податкових соціальних пільг – 1, або 3,1%. Згідно з затвердженими графіками прийому громадян посадовими особами інспекції проводиться особистий прийом громадян. У січні – жовтні 2011 року проведено 39 особистих прийомів, на які звернулось 39 громадян ( торік проведено 45 прийомів ). Найбільше на особистих прийомах громадян цікавили питання з податку на доходи фізичних осіб – 17 звернень, оподаткування доходів підприємницької діяльності – 16 звернень, плати за землю – 4 звернення. Слід нагадати громадянам, що звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку. Добропільська ОДПІ Источник: http://dnl.dn.ua
Джерело: сайт міста Добропілля Мітки:
|