Какие требования предъявляются к качеству обслуживания посетителей ЦНАП г.Доброполья

Переглядів: 1731 0 08.01.2018 в 13:00:20 Новини місцевої влади
Какие требования предъявляются к качеству обслуживания посетителей ЦНАП г.Доброполья

Усі громадяни є споживачами адміністративних послуг. Ми реєструємо громадські організації, нерухоме майно, отримуємо будівельні дозволи тощо. Видача цих документів та вчинення дій і є адміністративними послугами. 
Як забезпечити найкращий сервіс у центрах надання адміністративних послуг? Як діяти в нестандартних або конфліктних ситуаціях під час обслуговування? Які створити умови, щоб громадяни виходили з вашого центру задоволені результатом? Як цього досягти? 
Працівники Центру надання адміністративних послуг Добропільської райдержадміністрації пройшли он-лайн навчання щодо курсу «Єдині вимоги (стандарт) до якості обслуговування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг» та отримали сертифікати. У онлайн-курсі надано відповіді на усі ці питання.

Курс побудований на матеріалах Єдиних вимог (стандарту) до якості обслуговування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг, які рекомендовано Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.

Також під час курсу адміністратори дізналися про досвід практиків – керівників центрів надання адміністративних послуг, та почули практичні рекомендації психолога щодо спілкування та обслуговування громадян.

Серед основних аспектів курсу – не лише персональні стандарти якісного обслуговування (щодо спілкування та поведінки адміністраторів), а і розгляд нестандартних ситуацій та аналіз якості управління ЦНАП.


Джерело: Добропільська районна рада


Агентство недвижимости Дом Доброполье



ComForm">
avatar
Наверх