22, П'ятниця - 02:12:52
У Добропільському ВУВКГ КП «Компанія «Вода Донбасу» спрямована на попередження конфліктних ситуацій і виникнення скарг від споживачів, надання допомоги споживачам, на проведення постійної роз'яснювальної роботи з правилами експлуатації систем водопостачання і водовідведення. На всіх виробничих ділянках ВУВКГ (м.Добропілля, м. Білицьке, м.Білозерське, смт Олександрівка, с.Золотий Колодязь) розміщені інформаційні стенди з документами, що стосуються роботи зі зверненнями громадян (графіки особистого прийому генерального директора КП «Компанія« Вода Донбасу» і керівників апарату управління підприємства, графіки особистого та виїзного прийомів директора, головного інженера, заступника директора Добропільського ВУВКГ) і роботи зі споживачами. У 2017 році особистий прийом директора, головного інженера, заступника директора проводився згідно з графіком, затвердженим наказом по управлінню. Відповіді на звернення громадян надавалися в терміни, встановлені законом, У 2017 році було проведено 140 особистих прийоми, що на 7 прийомів менше, ніж в 2016. Кількість громадян, які звернулися на особистий прийом у 2017 році, склало 29 осіб, що на 226 осіб менше, ніж у 2016. Кількість питань, розглянутих на особистому прийомі в 2017 році, склало 31, що на 227 питань менше, ніж в 2016. На особистому прийомі було задоволено 21 питання, що на 40 питань менше, ніж в 2016. Виїзні прийоми директора, головного інженера, заступника директора проводилися згідно з графіком, затвердженим наказом по управлінню. У 2017 році було проведено Всього у 2017 році було проведено 201 прийом (особистих, виїзних), що на 15 прийомів менше, ніж в 2016. У 2017 році звернень до «Телефону для звернень громадян» не надходило, що аналогічно 2016, також через контактний центр звернень не надходило, що аналогічно 2016. У 2017 в Добропільському ВУВКГ надійшло 100 письмових звернень, що на 79 звернень більше, ніж в 2016, в тому числі: -через органи влади вищого рівня звернень не надходило, що аналогічно 2016; -через прокуратуру надійшло 1 звернення, що на 1 звернення більше, ніж -через Донецьку облраду звернень не надходило, що аналогічно 2016; -через Донецьку облдержадміністрацію звернень не надходило, що аналогічно 2016; -через виконавчий комітет Добропільської міської ради надійшло 88 звернень, що на 70 звернень більше, ніж у 2016; -через райдержадміністрацію звернень не надходило, що аналогічно 2016; -через засоби масової інформації звернень не надходило, що аналогічно 2016; -від інших організацій, установ, підприємств надійшло 3 звернення, що на -від заявника надійшло 8 звернень, що на 5 звернень більше, ніж в 2016. У письмових зверненнях громадян у 2017 році було викладено 107 питань, що на 86 питань більше, ніж в 2016. У 2017 році надійшло всього 134 усних та письмових, У 2017 році звернення громадян містили 143 основних питання, що на 200 питань менше, ніж в 2016, в тому числі: - незадовільне водопостачання, відсутність води, ремонт водоводів, дотримання графіка подачі води - 49 питань, що на 21 питання більше, ніж в 2016; - незадовільне водовідведення, ремонт каналізації - 15 питань, що на 8 питань більше, ніж в 2016; - порядок розрахунків, перерахунок оплати за послуги водопостачання та водовідведення - 36 питань, що на 54 питання менше, ніж в 2016; - порядок встановлення приладів обліку води - 29 питань, що на 106 питань менше, ніж в 2016; - якість води - 2 питання, що на 2 питання більше, ніж в 2016; - інші питання - 12 питань, що на 71 питання менше, ніж в 2016 році. У 2017 році було взято на контроль 143 питання, що на 200 питань менше, ніж У 2017 році розглянуто в термін: - до 15 днів - 133 звернення, що на 206 звернень менше, ніж у 2016; -до 30 днів - 1 звернення, що на 1 звернення більше, ніж в 2016; -понад 30 днів - немає, що аналогічно 2016. У 2017 році дано 60 роз'яснень про порядок оскарження прийнятих рішень, що на 48 роз'яснень більше, ніж в 2016. Відсоток задоволених до вирішеним по суті зверненням в 2017 році склав 47%, що на 24% більше, ніж в 2016 У 2017 році кількість публікацій в місцевих ЗМІ та міських сайтах (6 сайтів) склали 64 публікацій, що на 3 публікації більше, ніж в 2016, а саме: -Звіт про роботу зі зверненнями громадян - 6 публікацій, що аналогічно 2016 році; -Графік прийому керівників - 6 публікацій, що аналогічно 2016 році; -інші публікації - 52 публікації, що на 9 публікацій більше, ніж в 2016 У публікаціях для відома споживачів доводилася наступна інформація: -про необхідність своєчасно проводити оплату за отримані послуги водопостачання та водовідведення; -про роботу виїзної бригади з відключення боржників від послуг водовідведення без доступу в квартиру; -про порядок встановлення приладів обліку води; -о діючих тарифах на послуги водопостачання та водовідведення; -о намірі Компанії змінити тарифи; -о завданнях щорічної інвентаризації, яка проводиться співробітниками Добропільського ВУВКГ; -про поливний сезон і умови оплати при поливі присадибної ділянки; -про необхідність передавати фактичні показання приладу обліку води; -про режим роботи служби реалізації і т.д. Представники Добропільського ВУВКГ регулярно беруть участь у проведених виїзних зустрічах з населенням, квартальними вулиць, радою ветеранів, громадською радою і т.д. Питання про стан роботи зі зверненнями громадян щоквартально заслуховується на виробничих нарадах, щомісяця проводяться засідання комісії з питань розгляду звернень громадян. Джерело: сайт міста Добропілля |