22, Неділя - 21:52:33
Інтерв’ю з Іриною Шириною, начальником Управління соціального захисту населення Добропільської міської радиСвою діяльність спрямовуємо на підвищення якості надання соціальних послуг - Ірино Володимирівно, яким категоріям населення насамперед необхідна допомога соціальної служби? - Управління соціального захисту населення Добропільської міської ради забезпечує реалізацію державної соціальної політики на території міста Добропілля та міст супутників у сфері соціального захисту населення відповідно до чинного законодавства України. Свою діяльність спрямовує на підвищення якості надання соціальних послуг. Головна мета – дати можливість громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах, отримати комплексну, всебічну, своєчасну та якісну допомогу різними причетними установами. На обліку в управлінні 43 тис. осіб, які потребують та отримують державну соціальну підтримку. Це соціально незахищені верстви населення: пенсіонери, інваліди, ветерани війни, тимчасові переселенці, багатодітні та малозабезпечені сім’ї, опікуни тощо. На обліку отримувачів пільг майже 22 тисячі осіб, одержувачів допомог та субсидії – 14 тисяч осіб, зареєстрованих вимушено переміщених – 7373 особи. Фахівці соціальної служби надають населенню 63 види адміністративно-соціальних послуг. По місту Добропіллю на обліку – 3 тис. осіб з обмеженими можливостями - Скільки на обліку людей з обмеженими можливостями? - У центральному банку даних з проблем інвалідності по місту Добропіллю на обліку – 3 тис. осіб з обмеженими можливостями. Люди, які мають групу інвалідності, отримують пільги, мають можливість пройти реабілітацію, забезпечуються технічними засобами тощо. Також у нашому місті вже більше 10 років працює Центр комплексної реабілітації для осіб з вадами здоров’я, які вже мають інвалідність або знаходяться в групі ризику. Найголовніше, – це створення для маломобільних груп населення та осіб з інвалідністю безперешкодного доступу до установ - Що зроблено для зручності життя таких людей? - Найголовніше, – це створення для маломобільних груп населення та осіб з інвалідністю безперешкодного доступу до установ. За дорученням міського голови Андрія Аксьонова проведено поточний ремонт в приміщенні. Для створення сприятливих умов життєдіяльності для осіб з вадами зору забезпечено тактильне (рельєфне) та візуальне попередження (сходи позначені жовтою стрічкою, приймальня оснащена тактильною плиткою та тактильною стрічкою), шрифтом Брайля означено місцезнаходження інформатора, спеціалістів сектору прийому, є пандус для маломобільної групи населення, для осіб з інвалідністю – зручні санітарні кімнати. - З якими питаннями звертаються люди похилого віку? - Найчастіше,- це отримання субсидії та пільг на житлово-комунальні послуги. В управлінні працює соціальний мобільний виїзний офіс - Як ці питання вирішуються і які виникають труднощі? - Труднощів ніяких немає. Управління в своїй діяльності керується Конституцією і Законами України, нормативними актами Президента України та Кабінету Міністрів, наказами Міністерства соціальної політики. Для зручності в управлінні працює електронна черга, що дає можливість в управлінні виключити наявність черги, за телефоном люди можуть звернутися до нас для попереднього запису і прийти у зручний для них час. В управлінні працює соціальний мобільний виїзний офіс. Ми проводимо виїзні прийоми у містах - супутниках за певним графіком: у понеділок – Білецьке, у вівторок – Водяне, у середу – Новодонецьке, у четвер – Білозерське. Людям з цих міст не потрібно приїжджати до міста Добропілля, вони приходять на прийом соціального мобільного офісу. Також соціальний мобільний офіс за необхідності мають змогу відвідувати маломобільні групи населення, безпосередньо за місцем проживання громадян. Це дуже зручно для відвідувачів. Усі питання які виникають ми вирішуємо. Розмовляла Анастасія МЄЛІХОВА Джерело: РОЖЕВИЙ СЛОН Мітки:
|