22, Неділя - 13:00:39
Добропільський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Донецькій області нагадує, що відповідно до змін до Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні (далі-Закон), зокрема до ст. 6, якою передбачено що за бажанням батьків чи одного з них документи , передбачені цією статтею для реєстрації місця проживання дитини, можуть бути подані органам державної реєстрації актів цивільного стану під час проведення державної реєстрації народження дитини. Органи державної реєстрації актів цивільного стану в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, направляють зазначені документи органам реєстрації для реєстрації місця проживання новонародженої дитини. Перелік документів, необхідних для пред`явлення до органів ДРАЦС : - заява за формою, наведеною у додатку 7 до Правил реєстрації місця проживання ; - свідоцтво про народження; - квитанція про сплату адміністративного збору; У разі подання документів, необхідних для реєстрації місця проживання новонародженої дитини через органи ДРАЦС, уповноважений працівник перевіряє належність документа , що посвідчує особу батьків або інших законних представників дитини, правильність заповнення заяви про реєстрацію місця проживання дитини, про що ним робиться відповідний запис у цій заяві. Прийняті документи не рідще одного разу на місяць передаються до відповідного органу реєстрації. Працівник органу реєстрації в день отримання документів від органів ДРАЦС приймає відповідне рішення і формляє довідку про реєстрацію місця проживання. Водночас зазначаємо, що батьки або його законні представники зобов`язані зареєструвати проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження. Джерело: Добропільська районна рада Мітки:
|