Добропільська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області звертає увагу платників, що альтернативною системою для формування та подання звітності сьогодні є «Електронний кабінет платника», сервіс розроблений та запроваджений Державною фіскальною службою України.
Користувачу необхідно в приватній частині (особистому кабінеті) вибрати режим «Введення звітності», який надає користувачу можливість створити, редагувати, підписати та надіслати звітність до контролюючих органів.
У режимі «Введення звітності» в панелі навігації необхідно обрати відповідний фільтр,а саме: Рік, Період та Тип форми.
За замовчуванням користувач отримує перелік всіх звітів за відповідний звітний період. Звітний період (місяць, квартал чи рік) визначається двома параметрами - роком та місяцем.
Електронний кабінет доопрацьовано в частині проходження електронної ідентифікації уповноваженими особами платника, яким делеговано право підпису податкових накладних та розрахунків коригування (далі – уповноважена особа).
Уповноважена особа при вході до приватної частини (особистого кабінету) з використанням ЕЦП отримує доступ до таких сервісів Електронного кабiнету:
- реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них у Єдиному реєстрі податкових накладних;
- інформація з Єдиного реєстру податкових накладних;
- інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ.
Звертаємо увагу, що по уповноваженим особам має бути подана форма J1391103 «Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису».
У разі виникнення питань з приводу користування Електронним кабінетом, платники податків мають можливість звернутися до ДФС за телефоном: 0-800-501-007