За 9 місяців 2010 року до управління праці та соціального захисту населення Добропільської міської ради звернулося 350 громадян (2009 рік – 452), що на 102 звернення менше в порівнянні з 9 місяцями 2009 року, з них: Усні звернення –298 громадянина (2008рік – 264), що на 34 звернення більше, ніж за 9 місяців 2009 року, із зазначеної кількості усних звернень звернення на:
- особистий прийом –201 особа , або на 13,0 % менше, ніж у минулому році;
- „Пряму лінію” –25 осіб , або на3 особи більше, ніж у минулому році;
- виїзні прийоми керівництва, яких було 72, звернулося – 72 громадянина, або на61 більше , ніж у минулому році (збільшилось число прийомів);
- телефон „ Довіри”-1 звернення.
Протягом звітного періоду до управління надійшло 52 письмових звернення, що на 136 звернень менше, ніж за 9 місяців 2010 року.
Через органи вищого рівня надійшло 29 звернень, або 55,8 % від загальної кількості письмових звернень. Кількість звернень надійшла від головного управління – 5, або 9,6 %, виконкому міської ради –24, або 46,1 % від загальної кількості письмових звернень.
За звітний період надійшло 1 повторне звернення.
Колективних звернень надійшло 3.
Серед питань, що турбували громадян основними були:
- отримання соцвиплат, допомог , субсидій, призначення, перерахунок, виплата компенсацій –144 звернення, або 41,1 % від загальної кількості звернень;
- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, путівками, автотранспортом – 54 звернення, або 15,4 % від загальної кількості звернень;
- надання соціальних послуг терцентрами –23 звернення, або 6,6 % від загальної кількості звернень;
- надання компенсації згідно ст..ст.43,48 Гірничого закону України – 38 звернень, або 10,9 % від загальної кількості звернень.
З метою зменшення кількості звернень громадян управління веде роз’яснювальну роботу через засоби масової інформації. Так, 9 місяців 2010 року опубліковано 40 статей в міських газетах.
В управлінні діють:
1.Гаряча телефонна лінія з питань надання соціальних виплат сім’ям, які перебувають у скрутному становищі та надання субсидій. Щоденно з 8.00 до 16.00 (крім суботи, неділі) за телефоном 2-80-59.
2. Гаряча телефонна лінія з питання несвоєчасної виплати та погашення заборгованості по заробітній платі. Щоденно з 8.00 до 16.00 (крім суботи, неділі) за телефоном 2-78-75.
3.Телефон довіри. ( з понеділка по четвер, з 14.00 до 16.00 за телефоном 2-78-72)
Начальник управління праці та соціального захисту населення І.В.Ширина, Чечіна Н.А. Источник: http://dnl.dn.ua
Джерело: сайт міста Добропілля
|