Доброполье. Анализ работы с обращениями граждан за 9 месяцев 2010 года

Переглядів: 1592 0 16.11.2010 в 22:18:20 Новини району
Доброполье. Анализ работы с обращениями граждан за 9 месяцев 2010 года

За 9 місяців 2010 року до  управління  праці та соціального захисту населення Добропільської міської ради звернулося  350 громадян (2009 рік – 452), що на 102 звернення  менше в порівнянні з 9 місяцями 2009 року, з них:

Усні звернення –298 громадянина  (2008рік – 264), що на 34 звернення більше, ніж за  9 місяців 2009 року, із зазначеної кількості усних звернень звернення на:

- особистий прийом –201 особа , або  на 13,0 % менше, ніж у минулому році;

- „Пряму лінію” –25 осіб , або на3 особи  більше, ніж у минулому році;

- виїзні прийоми керівництва, яких було 72, звернулося – 72 громадянина, або на61 більше , ніж у минулому році (збільшилось число прийомів);

- телефон „ Довіри”-1 звернення.

Протягом звітного періоду до управління надійшло 52 письмових звернення, що на 136 звернень менше, ніж за 9 місяців 2010 року. 

Через органи вищого рівня надійшло 29 звернень, або 55,8 % від  загальної кількості письмових звернень. Кількість звернень надійшла від головного управління – 5, або 9,6 %,  виконкому міської ради –24, або 46,1 % від загальної кількості письмових звернень.

За звітний період надійшло 1 повторне звернення.

Колективних звернень надійшло 3.

Серед питань, що турбували громадян основними були:

- отримання соцвиплат,  допомог , субсидій, призначення, перерахунок, виплата компенсацій –144  звернення, або 41,1 % від загальної кількості звернень; 

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, путівками, автотранспортом – 54 звернення, або 15,4 % від загальної кількості звернень;

- надання соціальних послуг терцентрами –23 звернення, або 6,6 % від загальної кількості звернень;

- надання компенсації згідно ст..ст.43,48 Гірничого закону України – 38 звернень, або 10,9 % від загальної кількості звернень.

З метою зменшення кількості звернень громадян управління веде роз’яснювальну роботу через засоби масової інформації. Так, 9 місяців 2010 року  опубліковано 40 статей в міських газетах.

В управлінні діють:

1.Гаряча телефонна лінія з питань надання соціальних виплат сім’ям, які перебувають у скрутному становищі та надання субсидій. Щоденно з 8.00 до 16.00 (крім суботи, неділі) за телефоном 2-80-59.

2. Гаряча телефонна лінія з питання несвоєчасної виплати та погашення заборгованості по заробітній платі. Щоденно з 8.00 до 16.00 (крім суботи, неділі) за телефоном 2-78-75.

3.Телефон довіри. ( з понеділка по четвер, з  14.00 до 16.00 за телефоном 2-78-72)

Начальник управління праці та соціального захисту населення І.В.Ширина, Чечіна Н.А.

Источник: http://dnl.dn.ua



Джерело: сайт міста Добропілля


Агентство недвижимости Дом Доброполье



ComForm">
avatar
Наверх