4, Понеділок - 20:33:49
Пенсійним фондом України проводиться робота щодо запровадження обліку трудової діяльності працівника в електронній формі. На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) працює дистанційний онлайн сервіс — “Електронна трудова книжка” та створено функцію “Відомості про трудові відносини”. ВІДСКАНОВАНА ТРУДОВА КНИЖКА МОЖЕ БУТИ ПОДАНА: - застрахованою особою через персональний кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України; - роботодавцем через кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, з обов’язковою згодою особи на обробку персональних даних. ЩО ПОТРІБНО ПАМ’ЯТАТИ КАДРОВИКАМ ПІДПРИЄМСТВ: Паперова трудова книжка повинна бути оформлена відповідно вимогам Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників від 29.07.1993 № 58. Тому перш ніж сканувати трудові книжки, проведіть аудит. Першочергове завантаження даних про трудову діяльність працівників, які готуються вийти на пенсію в січні – березні 2021року. Обов’язкове надання сканованої копії згоди працівника на обробку персональних даних. Вимоги до скан-копій трудової книжки: Копії мають бути кольоровими. Необхідно робити скан-копії всіх заповнених сторінок трудової книжки у хронологічному порядку. Скан-копії мають бути чіткі та відображати всі реквізити документа (назва документа, серійний номер, дата видачі, печатки, підписи, ПІБ власника) та безпосередньо самі записи (рекомендована роздільна здатність при скануванні – 300 dpi). Для якісної обробки даних формат зображення має бути jpg або pdf. Розмір файлу pdf не повинен перевищувати 1 Мб. Джерело: сайт міста Добропілля Мітки:
|