27, П'ятниця - 23:44:37
За інформацією начальника Добропільського відділення поліції Юрія Кондрацького, за чотири місяці 2020 року у місті та районі відбулося 49 ДТП, під час яких постраждали 12 мешканців Добропілля. На щастя, всі постраждалі залишилися живі. Та в травні сумна статистика продовжилась. Минулого року на площі імені Арутюнова сталася трагедія – жінку збив правоохоронець (ДБР 13 травня повідомило про передачу справу до суду), постраждала потребує лікування на десятки тисяч гривень. На початку травня на площі вночі збили двох дівчат, коли ті переходили дорогу по пішохідному переходу. Дорожньо-транспортна пригода сталася попри обмеження швидкості у 50 кілометрів та встановлені світлофори. Того ж дня жертвою ДТП стала ще одна жінка, яка їхала на скутері по проспекту Перемоги. Всі постраждалі отримали травми різного ступеню важкості. “Щоденно в нас виїжджає на чергування шість екіпажів групи реагування патрульної поліції, - розповів Юрій Кондрацький. - Також у разі необхідності ми звертаємось до патрульної поліції Краматорська з метою більш щільного перекриття вулично-дорожніх мереж. В нас немає такого місця, де було скоєно кілька аварій впродовж певного часу, але є, наприклад, перехрестя, які не облаштовані світлофорами і це може стати причиною аварії”. З метою максимального убезпечення пішоходів від дорожньо-транспортних пригод, поліція направила листи до міської ради. Начальник поліції повідомив, що у Добропіллі є три основних чинника допущення дорожньо-транспортних пригод. Це порушення водіями швидкості, виїзд на зустрічну смугу, а також порушення правил проїзду перехрестями. Ми поспілкувалися з місцевими водіями, щоб дізнатися, чи згодні вони з оцінкою правоохоронців. З’ясувалося, що більшість місцевих автовласників причини аварій бачать у інших факторах: зокрема, у неуважності пішоходів, які, йдучі по зебрі, не звертають уваги на транспорт. За словами водіїв, іноді ДТП трапляються, тому що власник автівки не встигає зупинитися через раптову появу людини на дорозі. Проте, деякі з добропільців зазначили, що у місті не вистачає посиленого контролю з боку поліції, тому водії вночі на міських дорогах часто перевищують швидкість. А це, в свою чергу, збільшує ризик для городян, яких водії не встигають помітити. Нагадаємо, що рік тому у Добропіллі повністю оновили дорожню розмітку та встановили нові дорожні знаки. Цьогоріч у місті наново пофарбували всі пішохідні переходи. Це зменшило аварійність на добропільських вулицях, проте деякі місця досі залишаються небезпечними. Одне з таких - міська площа, яку у міськраді вже не перший рік планують зробити пішохідною зоною. Зараз перед нею пролягає жовта смуга, яку не можна перетинати, проте місцеві це правило постійно порушують. Також добропільські водії часто нехтують двома знаками, які забороняють в’їзд на площу. “Нещодавно ми отримали листа від поліції з проханням звернути увагу на цю ділянку та встановити дорожні знаки зі сторони вулиці Гурова, звідки місцеві заїжджають на площу, - зазначив Дмитро Баранець, начальник відділу з питань екології, природних ресурсів і комунального господарства Добропільської міської ради. - Плануємо обмежити під’їзд з площі до будівлі ЦКД. В нашому місті є кілька ділянок проїжджої частини з високими показниками аварійності, там теж плануємо встановити шумові смуги” Також у міській раді визначили кілька небезпечних перехресть, які потрібно додатково обладнати для забезпечення пішоходів. До цієї категорії входить два перехрестя проспекту Перемоги з вулицями Незалежності та Банкової. Потребує «лежачих поліцейських» і вулиця Первомайська, по якій, прямо повз будівлю відділення поліції, ввечері та вночі гарсають гонщики на автівках та мотоциклах. Цікаво, чи хоть одного з них поліція зупинила? Яна Сергєєва Джерело: НОВИЙ ШЛЯХ Мітки:
|